בעיה | בתוכנה ללימוד הקלדה עיוורת
-
התקנתי תוכנה על המחשב Windows Vista וכשהפעלתי אותה כשהגעתי לתפריט בחירת שפה זה הופיע X
Script error: Handler not defined
#GetCapsLockState
Continue
Stop
כשאני לוחץ על Continue זה לא מגיב ונראה שוב אותו דבר
מה אפשר לעשות?@minipeka כתב בבעיה | בעיה בתוכנה ווינדוס ויסטה:
מה אפשר לעשות?
משום מה יש כאן איזה מנהג תמוה שעל מנת שיוכלו לעזור לך צריך להבין מה הבעיה
ובכדי להבין מה הבעיה מפרטים מה אתה מנסה להתקין -
@minipeka כתב בבעיה | בעיה בתוכנה ווינדוס ויסטה:
מה אפשר לעשות?
משום מה יש כאן איזה מנהג תמוה שעל מנת שיוכלו לעזור לך צריך להבין מה הבעיה
ובכדי להבין מה הבעיה מפרטים מה אתה מנסה להתקין@משחזר-מידע תוכנה ללימוד הקלדה עיוורת אבל השגיאה היא לא כשאני מתקין אלא כשאני מריץ אותה יש סרטון דוגמא ואז בחירת שפה ואז השגיאה מופיעה
אם זה עוזר אז התוכנה הזאת משביתה כל פעילות ברקע -
@משחזר-מידע תוכנה ללימוד הקלדה עיוורת אבל השגיאה היא לא כשאני מתקין אלא כשאני מריץ אותה יש סרטון דוגמא ואז בחירת שפה ואז השגיאה מופיעה
אם זה עוזר אז התוכנה הזאת משביתה כל פעילות ברקע@minipeka ניסית להפעיל עם תאימות?
-
יש את התוכנה הפשוטה של חיות ואותיות או את את התוכנה עם העט המדבר (סלח לי שאינני זוכר את שמה) והם מצויינות, מה רע בהם?
-
@minipeka ניסית להפעיל עם תאימות?
@יוסי-מחשבים לא, מה זה? איך עושים את זה?
-
@יוסי-מחשבים לא, מה זה? איך עושים את זה?
@minipeka כתב בבעיה | בתוכנה ללימוד הקלדה עיוורת:
@יוסי-מחשבים לא, מה זה? איך עושים את זה?
קליק ימני>מאפיינים>תאימות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות