בטריה חדשה לC2
-
@אלי-ויל נכון
אבל החל מהתשובה העשירית למשך 16 עמודים של פוסטים
השאלה שונתה -
@חברים אמר בבטריה חדשה לC2:
המוכר שמכר לי את הבטריה... נתן לי עליו מופיע הכיתוב MICROSOFT MOBILE.
אולי בהמשך... אעלה תמונה של הבטריה שנמצאת ברשותי.צד 1:

צד 2:

-
@חיים-גרין מה המחיר אצלו?
-
אין לי חנות ..
מוכר מהבית , והייתי שמח שלא יפורסם פה הכתובת שלי...
מי שרוצה שידבר איתי בפרטי@איש-יהודי אין לי אפשרות של צ'ט כעת.
אולי אתה יכול לשלוח לי מספר טלפון שלך בצ'טתודה
-
מי שמעוניין.
קיבלתי מספר של מישהו שמוכר את הבטריה הגרמנית לC2 ב60 ש"ח 053-4103121 (להתקשר בין 12:00-22:00)
לא יודע באיזה אזור הוא מוכר. -
מי שמעוניין.
קיבלתי מספר של מישהו שמוכר את הבטריה הגרמנית לC2 ב60 ש"ח 053-4103121 (להתקשר בין 12:00-22:00)
לא יודע באיזה אזור הוא מוכר. -
Y YAAKOVSAS התייחס לנושא זה ב
-
@כהן-צדק כתב בבטריה חדשה לC2:
בטריה לc2
באתר הגרמני אין משלוח לישראל
היכן ניתן לרכוש אונליין בארץ
או באיזור אלעד-פ״ת במחירים שפויים? -
@כהן-צדק כתב בבטריה חדשה לC2:
בטריה לc2
באתר הגרמני אין משלוח לישראל
היכן ניתן לרכוש אונליין בארץ
או באיזור אלעד-פ״ת במחירים שפויים?@nireldesign כתב בבטריה חדשה לC2:
באתר הגרמני אין משלוח לישראל
יש אבל ביוקר ראה שם בסוף.
בשבועות האחרונים היה גם במכירה השכונתית וגם במשנת יוסף במחיר סביב ₪40. זה האונליין היחיד שאני מכיר שמכר את זה בארץ וגם הם מביאים את זה רק לעיתים רחוקות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות