קריסה בימות
-
הם כתבו בפורום שהם מטפלים בזה
@אוהב-לעזור ככה זה, אתה יודע איזה עומסים יש?ממ
-
@יעקב-חיים לא הבנתי
-
@sh774 אמר בקריסה בימות:
גולן בכלל כמעט כל חיוג נחסם או לא עובד ולא רק לימות המשיח ובבזק כמעט כל שיחה עובדת
נאה לי שזה בגלל שהם לא השקיעו הרבה בחיבור לנייחים אלא רק לניידים ולכן התשתיות בגולן דפוקות
@אבוב אמר בקריסה בימות:
@sh774 אמר בקריסה בימות:
גולן בכלל כמעט כל חיוג נחסם או לא עובד ולא רק לימות המשיח ובבזק כמעט כל שיחה עובדת
נאה לי שזה בגלל שהם לא השקיעו הרבה בחיבור לנייחים אלא רק לניידים ולכן התשתיות בגולן דפוקות
גם לתא קולי המתקדם של מרכז הקוים יש בעיות בחיוג וזה מספר נייד
-
@sh774 אמר בקריסה בימות:
גולן בכלל כמעט כל חיוג נחסם או לא עובד ולא רק לימות המשיח ובבזק כמעט כל שיחה עובדת
יש סיכוי שהמצב בגולן ישתפר בימים הקרובים?
או שעדיף לעבור חברה?@נגן אמר בקריסה בימות:
@sh774 אמר בקריסה בימות:
גולן בכלל כמעט כל חיוג נחסם או לא עובד ולא רק לימות המשיח ובבזק כמעט כל שיחה עובדת
יש סיכוי שהמצב בגולן ישתפר בימים הקרובים?
או שעדיף לעבור חברה?דיברתי עם גולן מבחינתם אין שום בעיה עם ימות המשיח ויש עומס כללי ששאלתי אותם למה לטלפונים רגילים הכל עובד לא היה לה מה בדיוק לענות והם אמרו שהם יעבירו את זה לטכנאים שלהם בא נראה
-
מחינתי הכי טוב זה פרטנר פנה ל @להבין-ולהשכיל או @מוכר-פלאפונים
-
מחינתי הכי טוב זה פרטנר פנה ל @להבין-ולהשכיל או @מוכר-פלאפונים
@sh774 אמר בקריסה בימות:
מחינתי הכי טוב זה פרטנר פנה ל @להבין-ולהשכיל או @מוכר-פלאפונים
גם @שלומ סוכן פאלפונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות