עזרה | נינטנדו ds 2
-
שלום יש לי נינטנדו ds2 ונשבר לי המסך - נפל והמסך נהיה שחור אשמח לשמוע על מקום שבו אוכל לתקן אותו ולהחליף תמסך תודה רבה
@עמוד-חשמל יש בירושלים ברחוב עמוס מעבדה מצוינת
-
@עמוד-חשמל יש בירושלים ברחוב עמוס מעבדה מצוינת
@מלכיאל-דש איך קוראים למעבדה? והאם כוא מתקן על מכשיר כי המסך של נינטנדו מאוד עדין ואנל'א יודע אם הוא מתקן את זה ואשמח גם לקבל תמספר טלפון של המעבדה. תודה.
-
@מלכיאל-דש איך קוראים למעבדה? והאם כוא מתקן על מכשיר כי המסך של נינטנדו מאוד עדין ואנל'א יודע אם הוא מתקן את זה ואשמח גם לקבל תמספר טלפון של המעבדה. תודה.
@עמוד-חשמל אין לי מושג...
פעם תיקנו אצלו גמבויי וזה היה מעולה, יותר מזה אין מושג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות