בעיה | המחשב נסגר ולא שמרתי את העבודה באינדזיין יש פתרון?
-
אחרי שעות מרובות של עבודה המחשב נכבה
וכרגע כשאני פותח את התוכנה הוא שואל האם לשחזר אוטומטית את העבודה
אני מאשר והתוכנה מסתובבת קצת ואז נכבה
יש פתרון?
יש מקום שבו נשמר הקובץ עבודה אוטומט? -
אחרי שעות מרובות של עבודה המחשב נכבה
וכרגע כשאני פותח את התוכנה הוא שואל האם לשחזר אוטומטית את העבודה
אני מאשר והתוכנה מסתובבת קצת ואז נכבה
יש פתרון?
יש מקום שבו נשמר הקובץ עבודה אוטומט?@ראובן-שבתי לכאורה אין דרך
יהודי שעבר מסלול כמוך כתב שיר מר...
לא שמר קובץ -
אחרי שעות מרובות של עבודה המחשב נכבה
וכרגע כשאני פותח את התוכנה הוא שואל האם לשחזר אוטומטית את העבודה
אני מאשר והתוכנה מסתובבת קצת ואז נכבה
יש פתרון?
יש מקום שבו נשמר הקובץ עבודה אוטומט?@ראובן-שבתי היות שאני לא מצליח לערוך את ההודעה אשאל
יש מצב שאתה עובד בצורה קצת מוזרה אבל נכונה
ופותח את הקבצים בענן? -
@ראובן-שבתי היות שאני לא מצליח לערוך את ההודעה אשאל
יש מצב שאתה עובד בצורה קצת מוזרה אבל נכונה
ופותח את הקבצים בענן?@צור כתב בבעיה | המחשב נסגר ולא שמרתי את העבודה באינדזיין יש פתרון?:
@ראובן-שבתי היות שאני לא מצליח לערוך את ההודעה אשאל
יש מצב שאתה עובד בצורה קצת מוזרה אבל נכונה
ופותח את הקבצים בענן?לא עובד דרך הענן
הקטע שהתוכנה לא נפתחת לי עכשיו בכלל
איך אני עושה שהיא תפתח
בהתחלה ראיתי את העבודה שלי כמה שניות התוכנה נסגרה
עכשיו זה סוגר את התוכנה מייד עוד לפני שהעבודה עולה -
@צור כתב בבעיה | המחשב נסגר ולא שמרתי את העבודה באינדזיין יש פתרון?:
@ראובן-שבתי היות שאני לא מצליח לערוך את ההודעה אשאל
יש מצב שאתה עובד בצורה קצת מוזרה אבל נכונה
ופותח את הקבצים בענן?לא עובד דרך הענן
הקטע שהתוכנה לא נפתחת לי עכשיו בכלל
איך אני עושה שהיא תפתח
בהתחלה ראיתי את העבודה שלי כמה שניות התוכנה נסגרה
עכשיו זה סוגר את התוכנה מייד עוד לפני שהעבודה עולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות