שאלה | המלצה לכרטיס זיכרון למצלמה מקצועית
-
@משה-מזרחי מהירות קריאה 100 mb/s
-
אם אני זוכר נכון למצלמה הזו אין צילום וידאו ביותר מפול HD ב60 פריים לשניה ולכן זה אמור לגמרי להספיק כי ברמות האלה ההבדל זה במהירות צילום וידאו ברזולוציה גבוהה
יש אפשרות שבכרטיס אקסטרים גם התמונות שצילמת יעלו לצפיה יותר מהר אבל לדעתי לא שווה את הפער אלא אם כן יש אפשרות צילום וידאו בk 4 כמו שכתבתי -
@לחי ה2c שלי
קח בחשבון שכל הכרטיסים האלה - ולא משנה מי היצרן - מיוצרים היום באיכות זולה
הפלא הוא שכרטיסים סיניים ללא אבא, מחזיקים ["יחסית"] יותר זמן מכרטיסים עם אבא ידוע וענק
גם השחזור של הראשונים הרבה פעמים יותר קל לעומת השנייםבניחוש מושכל הייתי אומר שמדובר בצילום מקצועי ולכן גיבויים מאד חשובים
ואל תשתמש מידי הרבה זמן בכרטיס אחד
לעולם לא תוכל לדעת מתי הוא ימות (בפתע פתאום ללא הודעה מוקדמת)
שוב My 2c -
ל לחי סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
