דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. בקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון

בקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
24 פוסטים 4 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שמואל 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום אני נוסע לחו"ל (וינה ואח"כ ללונדון) יש לי מכשיר אנדרואיד ואני רוצה סינון
    מה האפשרויות שלי ?

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שמואל 0

      שלום אני נוסע לחו"ל (וינה ואח"כ ללונדון) יש לי מכשיר אנדרואיד ואני רוצה סינון
      מה האפשרויות שלי ?

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמואל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      VPN עובד על אנדרואיד ?

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמואל 0

        VPN עובד על אנדרואיד ?

        ש מנותק
        ש מנותק
        שמואל 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3
        פוסט זה נמחק!
        FSHLOMOF תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שמואל 0

          פוסט זה נמחק!

          FSHLOMOF מנותק
          FSHLOMOF מנותק
          FSHLOMO
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי FSHLOMO
          #4

          @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

          זה ממש ד-ח-ו-ף לי !!!!
          אני נוסע במצו"ש מיד אחרי צאת השבת !

          מה זה הקפצות האלו חכה עד שמישהו יענה לך ממליץ לך למחוק את הפוסטים האחרונים שלא תורחק מהפורום

          aa664802-5876-4503-84d3-0f87c711d2be-image.png
          ועכשיו אולי תסביר לי מה אתה רוצה
          אין כזה דבר בחו"ל באירופה סים כשר!!!
          יש דבר כזה טלפון כשר או מסונן!!!
          אז מה אתה רוצה סינון לטלפון?

          tisotbzol@gmail.com

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • FSHLOMOF FSHLOMO

            @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

            זה ממש ד-ח-ו-ף לי !!!!
            אני נוסע במצו"ש מיד אחרי צאת השבת !

            מה זה הקפצות האלו חכה עד שמישהו יענה לך ממליץ לך למחוק את הפוסטים האחרונים שלא תורחק מהפורום

            aa664802-5876-4503-84d3-0f87c711d2be-image.png
            ועכשיו אולי תסביר לי מה אתה רוצה
            אין כזה דבר בחו"ל באירופה סים כשר!!!
            יש דבר כזה טלפון כשר או מסונן!!!
            אז מה אתה רוצה סינון לטלפון?

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @FSHLOMO סליחה לא ידעתי שזה אסור !
            אני לא רוצה סינון על הטלפון (יותר נכון לא יעזור לי )
            אני צריך דפדפן ! (להזמין טיסות מייל וכ"ו !

            FSHLOMOF ה 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ש שמואל 0

              @FSHLOMO סליחה לא ידעתי שזה אסור !
              אני לא רוצה סינון על הטלפון (יותר נכון לא יעזור לי )
              אני צריך דפדפן ! (להזמין טיסות מייל וכ"ו !

              FSHLOMOF מנותק
              FSHLOMOF מנותק
              FSHLOMO
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי FSHLOMO
              #6

              @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

              @FSHLOMO סליחה לא ידעתי שזה אסור !
              אני לא רוצה סינון על הטלפון (יותר נכון לא יעזור לי )
              אני צריך דפדפן ! (להזמין טיסות מייל וכ"ו !

              אז מה אתה רוצה?
              לסים לא קיים!!!
              אני אירופאי אני מכיר את זה....

              tisotbzol@gmail.com

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמואל 0

                @FSHLOMO סליחה לא ידעתי שזה אסור !
                אני לא רוצה סינון על הטלפון (יותר נכון לא יעזור לי )
                אני צריך דפדפן ! (להזמין טיסות מייל וכ"ו !

                ה מנותק
                ה מנותק
                התקנת סינונים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @שמואל-0 פנה אליי

                FSHLOMOF ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • FSHLOMOF FSHLOMO

                  @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                  @FSHLOMO סליחה לא ידעתי שזה אסור !
                  אני לא רוצה סינון על הטלפון (יותר נכון לא יעזור לי )
                  אני צריך דפדפן ! (להזמין טיסות מייל וכ"ו !

                  אז מה אתה רוצה?
                  לסים לא קיים!!!
                  אני אירופאי אני מכיר את זה....

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמואל 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @FSHLOMO
                  ראיתי פתרון של סטיק עם VPN עם סים מקומי (או וואיפי)
                  ואז אפשר להתחבר עם הסמארטפון השאלה זה האם זה לא מסובך ?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה התקנת סינונים

                    @שמואל-0 פנה אליי

                    FSHLOMOF מנותק
                    FSHLOMOF מנותק
                    FSHLOMO
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @התקנת-סינונים כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                    @שמואל-0 פנה אליי

                    ומה אתה יכול לעשות תסביר פה אני גר כבר 20 + שנה באירופה מה אתה עושה?

                    tisotbzol@gmail.com

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה התקנת סינונים

                      @שמואל-0 פנה אליי

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמואל 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @התקנת-סינונים
                      איך ?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • FSHLOMOF FSHLOMO

                        @התקנת-סינונים כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                        @שמואל-0 פנה אליי

                        ומה אתה יכול לעשות תסביר פה אני גר כבר 20 + שנה באירופה מה אתה עושה?

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמואל 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @FSHLOMO
                        כנראה הוא רוצה לתת לי סים לחו"ל שזה מאוד יקר !
                        (יש כזה דבר דרך סים כשר !)

                        FSHLOMOF ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שמואל 0

                          @FSHLOMO
                          כנראה הוא רוצה לתת לי סים לחו"ל שזה מאוד יקר !
                          (יש כזה דבר דרך סים כשר !)

                          FSHLOMOF מנותק
                          FSHLOMOF מנותק
                          FSHLOMO
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                          @FSHLOMO
                          כנראה הוא רוצה לתת לי סים לחו"ל שזה מאוד יקר !
                          (יש כזה דבר דרך סים כשר !)

                          אני משם סים מקומי לא קיים כשר

                          tisotbzol@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שמואל 0

                            @FSHLOMO
                            כנראה הוא רוצה לתת לי סים לחו"ל שזה מאוד יקר !
                            (יש כזה דבר דרך סים כשר !)

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            התקנת סינונים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @שמואל-0 @FSHLOMO יש אפשרות סינון vpn באפליקציה כמו נטספארק על כל סים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ה התקנת סינונים

                              @שמואל-0 פנה אליי

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמואל 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @התקנת-סינונים @FSHLOMO
                              אני יסביר לכם אני נוסע לכמה ימים בלבד !
                              ואני רוצה לדעת מה האפשרות הכי זולה ?
                              אני לא צריך (וגם לא רוצה) אינטרנט כל הזמן !
                              אני צריך שאני מזמין טיסה ומייל לפעמים וזהו !

                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שמואל 0

                                @התקנת-סינונים @FSHLOMO
                                אני יסביר לכם אני נוסע לכמה ימים בלבד !
                                ואני רוצה לדעת מה האפשרות הכי זולה ?
                                אני לא צריך (וגם לא רוצה) אינטרנט כל הזמן !
                                אני צריך שאני מזמין טיסה ומייל לפעמים וזהו !

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                התקנת סינונים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @שמואל-0 יש נטסמארט שזה תשלום חודשי של 29 ש"ח

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה התקנת סינונים

                                  @שמואל-0 יש נטסמארט שזה תשלום חודשי של 29 ש"ח

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמואל 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @התקנת-סינונים
                                  שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
                                  ואח"כ 29 ש"ח לחודש !

                                  ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שמואל 0

                                    @התקנת-סינונים
                                    שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
                                    ואח"כ 29 ש"ח לחודש !

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    התקנת סינונים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @שמואל-0 נכון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שמואל 0

                                      @התקנת-סינונים
                                      שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
                                      ואח"כ 29 ש"ח לחודש !

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      התקנת סינונים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @שמואל-0 אתה יכול להשאיר אח"כ את האפליקציה ולבטל את הסינון

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה התקנת סינונים

                                        @שמואל-0 אתה יכול להשאיר אח"כ את האפליקציה ולבטל את הסינון

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שמואל 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
                                        נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שמואל 0

                                          @התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
                                          נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          ברמן
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                                          @התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
                                          נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית

                                          נכון לא צריך לשלם ח"פ

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר