בעיה | איך אני מסיר מהמחשב תוכנה מותקנת
-
@יוסי-c כתב בבעיה | איך אני מסיר מהמחשב תוכנה מותקנת:
יש לי תוכנת אנטי-וירוס שכל הזמן חוסמת לי הורדות איך אני יכול להסיר אותה מהמחשב
איזה אנטי וירוס
-
@הברסלברי
תודה רבה ,אבל עכשיו יש לי בעיה שגם אחרי החילוץ הוא לא נותן לי לפתוח ומידי פעם קופצת לי חלונית של התראת אבטחה של ווינדוס -
@הברסלברי
תודה רבה ,אבל עכשיו יש לי בעיה שגם אחרי החילוץ הוא לא נותן לי לפתוח ומידי פעם קופצת לי חלונית של התראת אבטחה של ווינדוס@יוסי-c כתב בבעיה | איך אני מסיר מהמחשב תוכנה מותקנת:
@הברסלברי
תודה רבה ,אבל עכשיו יש לי בעיה שגם אחרי החילוץ הוא לא נותן לי לפתוח ומידי פעם קופצת לי חלונית של התראת אבטחה של ווינדוסאם זאת תוכנה פרוצה
הווינדוס חוסם אותה כי הוא הוא מזהה אותה כוירוס
פשוט להיכנס הגדרות אבטחה ולהשהות הגנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


