בירור | SMS בנוקיה 225
-
איך אפשר לעשות נעילה על ההודעות SMS בנוקיה 225 שלא כל מי שיפתח לי את הפלאפון יראה את ההודעות?
וכן אפשר להוריד את הסמל של הוידאו מהתפריט?
תודה -
-
איך אפשר לעשות נעילה על ההודעות SMS בנוקיה 225 שלא כל מי שיפתח לי את הפלאפון יראה את ההודעות?
וכן אפשר להוריד את הסמל של הוידאו מהתפריט?
תודה@8888 כתב בבירור | SMS בנוקיה 225:
איך אפשר לעשות נעילה על ההודעות SMS בנוקיה 225 שלא כל מי שיפתח לי את הפלאפון יראה את ההודעות?
אין אפשרות כזאת, אפשר לנעול את הפלאפון עצמו.
@8888 כתב בבירור | SMS בנוקיה 225:
וכן אפשר להוריד את הסמל של הוידאו מהתפריט?
אפשר על ידי צריבת גרסה חדשה
אגב, גם את ההודעות אפשר להסתיר על ידי הסרה של ההודעות מהתפריט אבל תמיד יהיה אפשר להכנס לשם על ידי לחיצה על הכפתור השמאלי (מקווה שאתה מבין, מסובך לי להסביר מה הוא בדיוק אבל הוא מאלו שמסובבים את הכפתור המרובע הזה...)
-
@8888 כתב בבירור | SMS בנוקיה 225:
איך אפשר לעשות נעילה על ההודעות SMS בנוקיה 225 שלא כל מי שיפתח לי את הפלאפון יראה את ההודעות?
אין אפשרות כזאת, אפשר לנעול את הפלאפון עצמו.
@8888 כתב בבירור | SMS בנוקיה 225:
וכן אפשר להוריד את הסמל של הוידאו מהתפריט?
אפשר על ידי צריבת גרסה חדשה
אגב, גם את ההודעות אפשר להסתיר על ידי הסרה של ההודעות מהתפריט אבל תמיד יהיה אפשר להכנס לשם על ידי לחיצה על הכפתור השמאלי (מקווה שאתה מבין, מסובך לי להסביר מה הוא בדיוק אבל הוא מאלו שמסובבים את הכפתור המרובע הזה...)
@מתכנת-חובב כתב בבירור | SMS בנוקיה 225:
אגב, גם את ההודעות אפשר להסתיר על ידי הסרה של ההודעות מהתפריט אבל תמיד יהיה אפשר להכנס לשם על ידי לחיצה על הכפתור השמאלי (מקווה שאתה מבין, מסובך לי להסביר מה הוא בדיוק אבל הוא מאלו שמסובבים את הכפתור המרובע הזה...)
רעיון!!!
פעמיים צרבתי גירסה, פעם אחת בלי רדיו ופעם אחת בלי משחקים ו2 אלו שצרבו לי אמרו שאין להם גירסה בלי הסמלים הנ"ל -
@8888 כתב בבירור | SMS בנוקיה 225:
תודה!!!
כיף לראות שאנשים פה מעריכים עזרה, אפילו קטנה.
תודה לך על התודה...!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות