בעיה | אוזניות בלוטוס 5.2 בנגן עם בלוטוס 4
-
קניתי אוזניות בלוטוס (די יקרות) - JBL 230nc Tune אבל עם הנגן שלי - M200 אנדרואיד 5.1 ובלוטוס 4 יש קטיעות כל הזמן
יש דרך \ אפליקציה לסדר את זה או שאין מנוס מלהחזיר את האוזניות? -
קניתי אוזניות בלוטוס (די יקרות) - JBL 230nc Tune אבל עם הנגן שלי - M200 אנדרואיד 5.1 ובלוטוס 4 יש קטיעות כל הזמן
יש דרך \ אפליקציה לסדר את זה או שאין מנוס מלהחזיר את האוזניות?@מתכנת-חובב אם אפשר להוסיף אפליקציות תתקין את האפליקציה של JBL ואולי זה יעזור
-
@מתכנת-חובב אם אפשר להוסיף אפליקציות תתקין את האפליקציה של JBL ואולי זה יעזור
@hjhtk-com התקנתי ולא עזר
-
קניתי אוזניות בלוטוס (די יקרות) - JBL 230nc Tune אבל עם הנגן שלי - M200 אנדרואיד 5.1 ובלוטוס 4 יש קטיעות כל הזמן
יש דרך \ אפליקציה לסדר את זה או שאין מנוס מלהחזיר את האוזניות?@מתכנת-חובב כתב בבעיה | אוזניות בלוטוס 5.2 בנגן עם בלוטוס 4:
יש דרך \ אפליקציה לסדר את זה
בחיפוש גוגל עלו לי כמה אפליקציות אבל קשה לי להאמין שזה יעזור
-
מענין אם זה יעזור..
הימור שלי: לא.
אבל אדרבה ש@מתכנת-חובב ינסה את זה בm200 ויספר לנו. אם זה יעבוד, זה יעזור לה-ר-ב-ה אנשים@שטייגען-0 @אני-אני-אני אין לי כבר לא את הנגן ולא את האוזניות...
-
@שטייגען-0 @אני-אני-אני אין לי כבר לא את הנגן ולא את האוזניות...
@מתכנת-חובב
ראיתי את זה בפוסטים האחרונים ולא טרחתי לראות מתי זה נפתח.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות