בעיה | עזרה בסימולטור ממו פליי
-
האם המחשב שלי יוכל לתמוך ב'ממו פליי' ?
ראיתי שנתת קישור להורדת ה'ממו פליי'
הורדתי
התקנתי
עשיתי גם וירטואליציה למעבד
אבל הוא מאד מקרטעגם לאחר ששמתי שמונה גיגה זכרון והחלפתי למערכת הפעלה של 64 סיביות -
אגב, שמתי לב שה'ממו פליי' עובד על 32 סיביות
מה אתה מציע ?
בעיה בהגדרות ?
אולי מעבד חלש ?
מצורף מפרט

-
האם המחשב שלי יוכל לתמוך ב'ממו פליי' ?
ראיתי שנתת קישור להורדת ה'ממו פליי'
הורדתי
התקנתי
עשיתי גם וירטואליציה למעבד
אבל הוא מאד מקרטעגם לאחר ששמתי שמונה גיגה זכרון והחלפתי למערכת הפעלה של 64 סיביות -
אגב, שמתי לב שה'ממו פליי' עובד על 32 סיביות
מה אתה מציע ?
בעיה בהגדרות ?
אולי מעבד חלש ?
מצורף מפרט

@mda כתב בבעיה | עזרה בסימולטור ממו פליי:
אולי מעבד חלש ?
באמת המעבד חלש אבל לא אמור להשפיע עד כדי כך.
תשתמש באנדרואיד 7 (ולא 9).
תנסה להפחית בהגדרות את הרזולוציה וקצב הרענון -
@mda כתב בבעיה | עזרה בסימולטור ממו פליי:
אולי מעבד חלש ?
באמת המעבד חלש אבל לא אמור להשפיע עד כדי כך.
תשתמש באנדרואיד 7 (ולא 9).
תנסה להפחית בהגדרות את הרזולוציה וקצב הרענוןזה הכל סינית
איך משנים לעברית ?
האם יש איזה מדריך מפורט ?
וסליחה על הבורות -
זה הכל סינית
איך משנים לעברית ?
האם יש איזה מדריך מפורט ?
וסליחה על הבורות -
גם זה אני לא יודע
-
גם זה אני לא יודע
-
@mda
איך משנים את השפה של האמולטור ו/או האנדרואיד ב'ממו-פליי' לעברית ?לפחות איך משנים את השפה של האמולטור ?
אחרי זה אני אסתדר .
תודה רבה רבה -
@mda
האם ב'אמולטור' ניתן להתחבר דרך האנדרואיד ב'בלוטוס' למכשיר אחר ?
כמובן במחשב יש בלוטוס אבל ה'אמולטור' הוא משהו וירטואלי, ולכן אני שואל
תודה רבה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות