בירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?
-
דל, LATITUDE E7240, הסים נכנס (יש לו קפיץ שתופס אותו, כמו בכניסות כרטיסי המיקרו), אבל אין שום סימן של רשת במחשב, או שמתחבר.
אין לי מושג מה אמורים לראות, והיכן...
תודה!
תמונות:


@י-פל תבדוק האם יש בכלל מודם סלולרי במחשב
-
@A0533057932
א. חשבתי שהצהוב זה המודם.
ב. איך בודקים?
תודה על התגובה המהירה! -
@A0533057932
א. חשבתי שהצהוב זה המודם.
ב. איך בודקים?
תודה על התגובה המהירה! -
@י-פל תבדוק האם יש בכלל מודם סלולרי במחשב
-
@A0533057932
א. חשבתי שהצהוב זה המודם.
ב. איך בודקים?
תודה על התגובה המהירה!@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@A0533057932
א. חשבתי שהצהוב זה המודם.
ב. איך בודקים?
תודה על התגובה המהירה!הצהוב זה הבטריה של הביוס אאל"ט
תעלה תמונה של כל הלוח M -
@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@A0533057932
א. חשבתי שהצהוב זה המודם.
ב. איך בודקים?
תודה על התגובה המהירה!הצהוב זה הבטריה של הביוס אאל"ט
תעלה תמונה של כל הלוח M@A0533057932 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
הצהוב זה הבטריה של הביוס אאל"ט
תעלה תמונה של כל הלוח MCR2032 זה בטריה בגודל מטבע כמו של שלטים ועוד, במקרה זה היא אכן של הביוס...
-
@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@A0533057932
א. חשבתי שהצהוב זה המודם.
ב. איך בודקים?
תודה על התגובה המהירה!הצהוב זה הבטריה של הביוס אאל"ט
תעלה תמונה של כל הלוח M -
@A0533057932 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
הצהוב זה הבטריה של הביוס אאל"ט
תעלה תמונה של כל הלוח MCR2032 זה בטריה בגודל מטבע כמו של שלטים ועוד, במקרה זה היא אכן של הביוס...
@dfhzrhree @A0533057932 @aiib
למעיישה אם אני מבין נכון, כנר' שאין מודם (כל שאלתי הייתה בהנחה שהצהוב הוא האנטנה...), וא"כ אין מה לעשות.
אגב, אשמח שתסבירו לי מהו החיבור שנמצא למטה, ורואים אותו גם כשהמכסה מכסה את התחתית.

-
@dfhzrhree @A0533057932 @aiib
למעיישה אם אני מבין נכון, כנר' שאין מודם (כל שאלתי הייתה בהנחה שהצהוב הוא האנטנה...), וא"כ אין מה לעשות.
אגב, אשמח שתסבירו לי מהו החיבור שנמצא למטה, ורואים אותו גם כשהמכסה מכסה את התחתית.

@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@dfhzrhree @A0533057932 @aiib
למעיישה אם אני מבין נכון, כנר' שאין מודם (כל שאלתי הייתה בהנחה שהצהוב הוא האנטנה...), וא"כ אין מה לעשות.
אגב, אשמח שתסבירו לי מהו החיבור שנמצא למטה, ורואים אותו גם כשהמכסה מכסה את התחתית.

תחנת עבודה
-
@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@A0533057932 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
תעלה תמונה של כל הלוח M

מודם אמורים לחבר איפה שהלוח M צבוע לך בכחול
אבל צריך לחבר גם אנטנות שכרגע אין לך -
@dfhzrhree @A0533057932 @aiib
למעיישה אם אני מבין נכון, כנר' שאין מודם (כל שאלתי הייתה בהנחה שהצהוב הוא האנטנה...), וא"כ אין מה לעשות.
אגב, אשמח שתסבירו לי מהו החיבור שנמצא למטה, ורואים אותו גם כשהמכסה מכסה את התחתית.

@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@dfhzrhree @A0533057932 @aiib
למעיישה אם אני מבין נכון, כנר' שאין מודם (כל שאלתי הייתה בהנחה שהצהוב הוא האנטנה...), וא"כ אין מה לעשות.
אגב, אשמח שתסבירו לי מהו החיבור שנמצא למטה, ורואים אותו גם כשהמכסה מכסה את התחתית.

אפשרות חיבור לתחנת עבודה חיצונית
-
@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@dfhzrhree @A0533057932 @aiib
למעיישה אם אני מבין נכון, כנר' שאין מודם (כל שאלתי הייתה בהנחה שהצהוב הוא האנטנה...), וא"כ אין מה לעשות.
אגב, אשמח שתסבירו לי מהו החיבור שנמצא למטה, ורואים אותו גם כשהמכסה מכסה את התחתית.

תחנת עבודה
@DANIEL-4 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
תחנת עבודה
@A0533057932 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
אפשרות חיבור לתחנת עבודה חיצונית
תסבירו לי?
-
@DANIEL-4 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
תחנת עבודה
@A0533057932 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
אפשרות חיבור לתחנת עבודה חיצונית
תסבירו לי?
@י-פל כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
@DANIEL-4 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
תחנת עבודה
@A0533057932 כתב בבירור | האם המודם הפנימי הזה אמור לפעול?:
אפשרות חיבור לתחנת עבודה חיצונית
תסבירו לי?
משהו כזה
https://www.ktwo.co.il/items/2781753-תחנת-עגינה-למחשב-DELL-דל-Dell
פה ניתן לראות תמונות נוספות
https://he.aliexpress.com/item/32510037688.html
וצריך לקחת בחשבון שיש עוד דגמים
זה רק הרעיון של המוצר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות