בירור | איך מגיעים לנגישות ל QIN 1
-
איך מגיעים לנגישות במכשיר הנ"ל [בהגדרות]
-
איך מגיעים לנגישות במכשיר הנ"ל [בהגדרות]
@אליר325000 למה לכתוב את זה במדריכים?
-
@אליר325000 למה לכתוב את זה במדריכים?
@Ykingsmart טעות לעולם חוזרת,
אגב יודע...? -
@Ykingsmart טעות לעולם חוזרת,
אגב יודע...?@אליר325000 כתב בבירור | איך מגיעים לנגישות ל QIN 1:
אגב יודע...?
לא מצליח להבין לאן אתה רוצה להגיע באנדרואיד 4.4....
-
@אליר325000 כתב בבירור | איך מגיעים לנגישות ל QIN 1:
אגב יודע...?
לא מצליח להבין לאן אתה רוצה להגיע באנדרואיד 4.4....
@Ykingsmart בכ"א?
-
@אליר325000 כתב בבירור | איך מגיעים לנגישות ל QIN 1:
אגב יודע...?
לא מצליח להבין לאן אתה רוצה להגיע באנדרואיד 4.4....
@Ykingsmart כושר פליי לדוג'
-
@Ykingsmart בכ"א?
@אליר325000 כתב בבירור | איך מגיעים לנגישות ל QIN 1:
@Ykingsmart בכ"א?
אין לי בשלוף. לא טרחתי לדעת על זה למען האמת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות