בקשה | איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג'?
-
@דוד-הצהוב אולי זה
chrome://settings/importData -
@דוד-הצהוב אולי זה
chrome://settings/importData@רפאל-vnkl כתב בבקשה | איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג' לכרום?:
chrome://settings/importData
אני צריך איך ליצא מאדג'!
-
@רפאל-vnkl כתב בבקשה | איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג' לכרום?:
chrome://settings/importData
אני צריך איך ליצא מאדג'!
@דוד-הצהוב בדקת את מה שהוא הציע לפני שהגבת?
-
@דוד-הצהוב בדקת את מה שהוא הציע לפני שהגבת?
@קינג-קומפיוטר כן
שלח אותי לייבוא נתונים לכרום -
@דוד-הצהוב כתב בבקשה | איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג' לכרום?:
@קינג-קומפיוטר כן
שלח אותי לייבוא נתונים לכרוםאם אני יודע לקרוא, כאן כתוב בקשה שונה

@דוד-הצהוב כתב בבקשה | איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג' לכרום?:
-
@דוד-הצהוב כתב בבקשה | איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג' לכרום?:
@קינג-קומפיוטר כן
שלח אותי לייבוא נתונים לכרוםאם אני יודע לקרוא, כאן כתוב בקשה שונה

@דוד-הצהוב כתב בבקשה | איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג' לכרום?:
@קינג-קומפיוטר צודק
לא מספיק דייקתי
איך אפשר לייצא נתוני דפדפן מאדג' (בשביל לייבא אותם ב)כרום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות