שאלה | שכחתי מה הסיסמה של שחזור הגדרות בנוקיה 208
-
משה כאן: *תנסה
@אנטיוכוס-הסטלן כתב בשאלה | סיסמה לשחזור הגדרות בנוקיה 208:
משה כאן: *תנסה
?
@אנטיוכוס-הסטלן כתב בשאלה | סיסמה לשחזור הגדרות בנוקיה 208:
@החפץ-בעילום-שם-0 תמסה 12345
זה לא עובד
שיניתי פעם את הסיסמה ואני לא זוכר למה... -
@אנטיוכוס-הסטלן כתב בשאלה | סיסמה לשחזור הגדרות בנוקיה 208:
משה כאן: *תנסה
?
@אנטיוכוס-הסטלן כתב בשאלה | סיסמה לשחזור הגדרות בנוקיה 208:
@החפץ-בעילום-שם-0 תמסה 12345
זה לא עובד
שיניתי פעם את הסיסמה ואני לא זוכר למה...@החפץ-בעילום-שם-0 הא זה בעיה אחרת
-
את מי אפשר לתייג?
זה דחוף לי -
את מי אפשר לתייג?
זה דחוף לי -
@משה-מזרחי
יש דרך בלי לחבר למחשב? -
@משה-מזרחי
יש דרך בלי לחבר למחשב? -
@החפץ-בעילום-שם-0 לשחזר את ההגדרות בלי סיסמה א"א, אם יש חיבור למחשב אפשר דרך תוכנה לראות את הקוד
מה אתה רוצה לאפס בהגדרות?@yos כתב בשאלה | שכחתי מה הסיסמה של שחזור הגדרות בנוקיה 208:
מה אתה רוצה לאפס בהגדרות?
את הבלוטוס - כדי שיסגר
-
שכחתי את הסיסמה בשיחזור הגדרות האם יש אפשרות לבטל את הסיסמה? (פעם שיניתי אותה)
מה עושים????@החפץ-בעילום-שם-0 תתקשר לחברת פלאפון והם יגידו לך סיסמא
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תתקשר לחברת פלאפון והם יגידו לך סיסמא
@צדיק-שבצדיקים כתב בשאלה | שכחתי מה הסיסמה של שחזור הגדרות בנוקיה 208:
@החפץ-בעילום-שם-0 תתקשר לחברת פלאפון והם יגידו לך סיסמא
???
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תתקשר לחברת פלאפון והם יגידו לך סיסמא
@צדיק-שבצדיקים כתב בשאלה | שכחתי מה הסיסמה של שחזור הגדרות בנוקיה 208:
@החפץ-בעילום-שם-0 תתקשר לחברת פלאפון והם יגידו לך סיסמא
להתקשר לנוקיה?
מה המספר? -
@צדיק-שבצדיקים כתב בשאלה | שכחתי מה הסיסמה של שחזור הגדרות בנוקיה 208:
@החפץ-בעילום-שם-0 תתקשר לחברת פלאפון והם יגידו לך סיסמא
להתקשר לנוקיה?
מה המספר?@החפץ-בעילום-שם-0 תלוי איזה חברה אתה
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תלוי איזה חברה אתה
@צדיק-שבצדיקים תנסה להתקשר ל 166*
-
@צדיק-שבצדיקים תנסה להתקשר ל 166*
@צדיק-שבצדיקים אני מתכוון למשל לסלקום או פלאפון או רמי לוי מה שיש לך
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תלוי איזה חברה אתה
@צדיק-שבצדיקים אין לזה סים (אני יכול להכניס)
אבל להתקשר מטלפון אחר ל*166? -
@צדיק-שבצדיקים אין לזה סים (אני יכול להכניס)
אבל להתקשר מטלפון אחר ל*166?@החפץ-בעילום-שם-0 אה הבנתי חשבתי שננעל לך הסים
-
@החפץ-בעילום-שם-0 לשחזר את ההגדרות בלי סיסמה א"א, אם יש חיבור למחשב אפשר דרך תוכנה לראות את הקוד
מה אתה רוצה לאפס בהגדרות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות