מדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה
-
שניסיתי להתקין את שירותי הגוגל כמו הדרך שכתובה בפורום להבריק דרך המג'יסק, החנות גוגל לא עבדה גם אחרי הרישום.
רציתי לשטוח פה דרך נוספת להתקנת החנות בלבד:
תתקינו ריקברי מקוסטם כמו שכתוב פה.
אחר כך תורידו מהאתר הרשמי של Gapss כאן שירותי גוגל שימו לב למפרט הבא:
פלטפורמה: ARM64
אנדרואיד: 11.0
וריאציה: לי עבד pico
בדקו את גודל מחיצת הסיסטם שלכם כדי להתאים וריאציה, [בויראציות יותר גדולות יש אפליקציות גוגל, כגון כרום, דרייב, יוטיוב ר"ל
וכדו'...]
קרדיט על האיזכור: @hagay האלוף שזיכה אותנו בביקור בפורום.תעבירו את הקובץ שירד למכשיר.
ותפלישו אותו ב install שבמכשיר.אחר כך תרשמו אותו בגוגל כמו שכתוב כאן, או תזייפו חתימה למכשיר כמו שכתוב כאן.
בהצלחה!
-
שניסיתי להתקין את שירותי הגוגל כמו הדרך שכתובה בפורום להבריק דרך המג'יסק, החנות גוגל לא עבדה גם אחרי הרישום.
רציתי לשטוח פה דרך נוספת להתקנת החנות בלבד:
תתקינו ריקברי מקוסטם כמו שכתוב פה.
אחר כך תורידו מהאתר הרשמי של Gapss כאן שירותי גוגל שימו לב למפרט הבא:
פלטפורמה: ARM64
אנדרואיד: 11.0
וריאציה: לי עבד pico
בדקו את גודל מחיצת הסיסטם שלכם כדי להתאים וריאציה, [בויראציות יותר גדולות יש אפליקציות גוגל, כגון כרום, דרייב, יוטיוב ר"ל
וכדו'...]
קרדיט על האיזכור: @hagay האלוף שזיכה אותנו בביקור בפורום.תעבירו את הקובץ שירד למכשיר.
ותפלישו אותו ב install שבמכשיר.אחר כך תרשמו אותו בגוגל כמו שכתוב כאן, או תזייפו חתימה למכשיר כמו שכתוב כאן.
בהצלחה!
@אליר325000 כל הכבוד על המדריך!
אגב ברור שעבד לך רק pico כי לא הגדלת את מחיצת system ...
אגב זו הדרך הקלאסית, היא טובה יותר למפתחי הגרסאות, אולם למשתמש הפשוט יהיה נוח יותר להתקין דרך Magisk ... -
@אליר325000 כל הכבוד על המדריך!
אגב ברור שעבד לך רק pico כי לא הגדלת את מחיצת system ...
אגב זו הדרך הקלאסית, היא טובה יותר למפתחי הגרסאות, אולם למשתמש הפשוט יהיה נוח יותר להתקין דרך Magisk ...@hagay כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
כל הכבוד על המדריך!
מקווה שאתה לא ציני...
@hagay כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
אגב ברור שעבד לך רק pico כי לא הגדלת את מחיצת system ...
צודק לא חשבתי על זה...
-
@hagay כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
כל הכבוד על המדריך!
מקווה שאתה לא ציני...
@hagay כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
אגב ברור שעבד לך רק pico כי לא הגדלת את מחיצת system ...
צודק לא חשבתי על זה...
@אליר325000 כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
@hagay כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
כל הכבוד על המדריך!
מקווה שאתה לא ציני...
מהיכרות עם חגי אני אומר לך בוודאות שהוא לא ציני!
-
שניסיתי להתקין את שירותי הגוגל כמו הדרך שכתובה בפורום להבריק דרך המג'יסק, החנות גוגל לא עבדה גם אחרי הרישום.
רציתי לשטוח פה דרך נוספת להתקנת החנות בלבד:
תתקינו ריקברי מקוסטם כמו שכתוב פה.
אחר כך תורידו מהאתר הרשמי של Gapss כאן שירותי גוגל שימו לב למפרט הבא:
פלטפורמה: ARM64
אנדרואיד: 11.0
וריאציה: לי עבד pico
בדקו את גודל מחיצת הסיסטם שלכם כדי להתאים וריאציה, [בויראציות יותר גדולות יש אפליקציות גוגל, כגון כרום, דרייב, יוטיוב ר"ל
וכדו'...]
קרדיט על האיזכור: @hagay האלוף שזיכה אותנו בביקור בפורום.תעבירו את הקובץ שירד למכשיר.
ותפלישו אותו ב install שבמכשיר.אחר כך תרשמו אותו בגוגל כמו שכתוב כאן, או תזייפו חתימה למכשיר כמו שכתוב כאן.
בהצלחה!
@אליר325000 כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
ותפלישו אותו ב install שבמכשיר.
מה זה אמור?
-
@אליר325000 כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
ותפלישו אותו ב install שבמכשיר.
מה זה אמור?
@FSHLOMO בTWRP יש קוביה שנועדה להתקנות
שם אמורים להתקין את הZIP -
@FSHLOMO בTWRP יש קוביה שנועדה להתקנות
שם אמורים להתקין את הZIP@A0533057932 כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
@FSHLOMO בTWRP יש קוביה שנועדה להתקנות
שם אמורים להתקין את הZIPהפלשתי TWRP איפה זה נמצא בשביל להתקין?
-
@A0533057932 כתב במדריך | הוספת חנות ושירותי הגוגל הדרך השניה:
@FSHLOMO בTWRP יש קוביה שנועדה להתקנות
שם אמורים להתקין את הZIPהפלשתי TWRP איפה זה נמצא בשביל להתקין?
-
א אביעה רננות התייחס לנושא זה ב
-
א אלוף העולם 1 התייחס לנושא זה ב
-
א אני אני אני התייחס לנושא זה ב
-
F FSHLOMO התייחס לנושא זה ב
-
F FSHLOMO התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות