בירור | הכתבה באופיס 365
-
@K11001100 לא זה רק באונליין
-
@K11001100 לא זה רק באונליין
@הברסלברי כתב בבירור | הכתבה באופיס 365:
@K11001100 לא זה רק באונליין
ובאונליין הוא אמור להראות את האופציה?
אתמול ניסיתי גם באונליין ועדיין לא הוצגה האופציה של "הכתבה"? -
@הברסלברי כתב בבירור | הכתבה באופיס 365:
@K11001100 לא זה רק באונליין
ובאונליין הוא אמור להראות את האופציה?
אתמול ניסיתי גם באונליין ועדיין לא הוצגה האופציה של "הכתבה"?@K11001100 כתב בבירור | הכתבה באופיס 365:
אתמול ניסיתי גם באונליין ועדיין לא הוצגה האופציה של "הכתבה"?
אני חושב שצריך להיות מחוברים לחשבון
-
@K11001100 כתב בבירור | הכתבה באופיס 365:
אתמול ניסיתי גם באונליין ועדיין לא הוצגה האופציה של "הכתבה"?
אני חושב שצריך להיות מחוברים לחשבון
@Yanky כתב בבירור | הכתבה באופיס 365:
@K11001100 כתב בבירור | הכתבה באופיס 365:
אתמול ניסיתי גם באונליין ועדיין לא הוצגה האופציה של "הכתבה"?
אני חושב שצריך להיות מחוברים לחשבון
כך מסתבר.
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות