בקשת מידע | איך משתמשים בתוכנה לבדיקת האון קי שיוסי מחשבים הביא
-
https://mitmachim.top/post/589933
יש לי און קי 64 ג"ב שבפועל הוא כותב לי:

הפעלתי את התכונה ש @יוסי-מחשבים הביא שם
והתוכנה שמרה לי בתיקייה 26 קבצים בגודל כולל של 26 ג"ב
זה און קי מזוייף? או שמא לא בדקתי טוב
-
https://mitmachim.top/post/589933
יש לי און קי 64 ג"ב שבפועל הוא כותב לי:

הפעלתי את התכונה ש @יוסי-מחשבים הביא שם
והתוכנה שמרה לי בתיקייה 26 קבצים בגודל כולל של 26 ג"ב
זה און קי מזוייף? או שמא לא בדקתי טוב
@בן-דוד קח את הקבצים ותנסה לשכפל אותו באונקי
-
@בן-דוד קח את הקבצים ותנסה לשכפל אותו באונקי
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך משתמשים בתוכנה לבדיקת האון קי שיוסי מחשבים הביא:
@בן-דוד קח את הקבצים ותנסה לשכפל אותו באונקי
מה הכוונה לשכפל? ואיך עושים זאת?
-
@יוסי-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך משתמשים בתוכנה לבדיקת האון קי שיוסי מחשבים הביא:
@בן-דוד קח את הקבצים ותנסה לשכפל אותו באונקי
מה הכוונה לשכפל? ואיך עושים זאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות