בירור | מידע לשיאומי F21S
-
מישהו יכול לומר לי האם כל האפליקציות של qin 1 מתאימות גם לF 21 S (לא פרו)?
@אלחנן-רובינשטיין רוב האפליקציות.
-
מישהו יכול לומר לי האם כל האפליקציות של qin 1 מתאימות גם לF 21 S (לא פרו)?
@אלחנן-רובינשטיין מה שמתאים לזה מתאים גם לזה
-
@אלחנן-רובינשטיין מה שמתאים לזה מתאים גם לזה
@Ykingsmart כתבתי! רוב האפליקציות מה שמתאים לqin 1 מתאים לF 21 S (לא פרו)
-
@Ykingsmart כתבתי! רוב האפליקציות מה שמתאים לqin 1 מתאים לF 21 S (לא פרו)
@ח-ז-ג כתב בבירור | מידע לשיאומי F21S:
@Ykingsmart כתבתי! רוב האפליקציות מה שמתאים לqin 1 מתאים לF 21 S (לא פרו)
חזק וברוך, אבל זה לא רוב אלא כל.
מה ראית שמתאים לזה ולא לזה? -
@ח-ז-ג כתב בבירור | מידע לשיאומי F21S:
@Ykingsmart כתבתי! רוב האפליקציות מה שמתאים לqin 1 מתאים לF 21 S (לא פרו)
חזק וברוך, אבל זה לא רוב אלא כל.
מה ראית שמתאים לזה ולא לזה?@Ykingsmart לא כל הגרסאות מבוססות אותו סיסטם כמו אצלך [כנראה
] אז יתכן וישתנה -
@Ykingsmart לא כל הגרסאות מבוססות אותו סיסטם כמו אצלך [כנראה
] אז יתכן וישתנה@אליר325000 אין שום קשר!
-
@אליר325000 אין שום קשר!
@Ykingsmart או.קי כי אני יודע על גרסאות שאכן העתיקו סיסטם [מידיעה ברורה]
אבל אם כן הדרא קושיא לדוכתא מניין הביטחון שכל האפליקציות יתאימו?! -
@Ykingsmart או.קי כי אני יודע על גרסאות שאכן העתיקו סיסטם [מידיעה ברורה]
אבל אם כן הדרא קושיא לדוכתא מניין הביטחון שכל האפליקציות יתאימו?!@אליר325000 איפה ההיגיון שלא? שניהם אותו גרסת אנדרואיד ואותו ממשק. אדרבה ביקשתי דוגמא
-
@אליר325000 איפה ההיגיון שלא? שניהם אותו גרסת אנדרואיד ואותו ממשק. אדרבה ביקשתי דוגמא
@Ykingsmart אותו גרסת אנדרואיד זה לא הוכחה, אותו ממשק אני מסכים,
-
@ח-ז-ג כתב בבירור | מידע לשיאומי F21S:
@Ykingsmart כתבתי! רוב האפליקציות מה שמתאים לqin 1 מתאים לF 21 S (לא פרו)
חזק וברוך, אבל זה לא רוב אלא כל.
מה ראית שמתאים לזה ולא לזה?@Ykingsmart לדוגמא כל מיני עריכת תמונות למיניהם שלא עבדו לי בF21S ובקין 1 הם עבדו
-
@Ykingsmart לדוגמא כל מיני עריכת תמונות למיניהם שלא עבדו לי בF21S ובקין 1 הם עבדו
תודה לכולם

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות