האם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי
-
@ארי אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@מתושלח און קי רגיל 16 ג'גה והתקנתי עם רופוס תוכנה שמופיעה בפורום תחפש בפורום
לא שאלתי איך צרבת.
אמרת שהתקנת, לכן שאלתי איך.
אם רק העלית את התוכנה בליב פעם אחת וזהו, את זה גם אני הצלחתי.
השאלה אם הצלחת להתקין על אונקי לתמיד. שמכל מחשב שתעלה אותו הוא ידלק כולל כל האפליקציות שהתקנת והחשבונות שנכנסת אליהם...
-
@ארי אמר בהאם ניתן להתקין מערכת הפעלה על דיסק אונקי:
@מתושלח און קי רגיל 16 ג'גה והתקנתי עם רופוס תוכנה שמופיעה בפורום תחפש בפורום
לא שאלתי איך צרבת.
אמרת שהתקנת, לכן שאלתי איך.
אם רק העלית את התוכנה בליב פעם אחת וזהו, את זה גם אני הצלחתי.
השאלה אם הצלחת להתקין על אונקי לתמיד. שמכל מחשב שתעלה אותו הוא ידלק כולל כל האפליקציות שהתקנת והחשבונות שנכנסת אליהם...
-
@יורה-יורה את קובץ ה-ISO של ההתקנה של הווינדוס
-
@יורה-יורה את מה?
-
@יורה-יורה תוריד מפה (1909)
https://mitmachim.top/topic/3808/וינדוס-10-1909-64bit-מעודכן-ל2-4-2020-להורדה-מגוגל-דרייב
עם הכלי כדאי לחכות קצת
כנראה הגרסא 2004 עדיין בהרצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות