באג | תצוגת תיקיות ב"מחשב זה"
-
הסמלים שנמצאים בתיקיית מחשב זה אינם מופעים מישהו יודע אם אפשר לשנות את זה בהגדרות?

-
הסמלים שנמצאים בתיקיית מחשב זה אינם מופעים מישהו יודע אם אפשר לשנות את זה בהגדרות?

@אני-אני-אני אין אפשרות לשנות, זה נהיה כך מאז העדכון של סייר הקבצים לפני חודשיים-שלושה.
מיקרוסופט הודיעו רשמית שזה יהיה ככה.
מה שכן תוכל להוסיף את הכוננים C ו F לגישה מהירה ולהגדיר שהסייר יפתח על מסך הבית. זה הכי קרוב שאפשר למה שהיה קודם.
אגב, היה על זה שירשור בפורום בזמנו, תוכל לחפש אם תרצה. -
@אני-אני-אני אין אפשרות לשנות, זה נהיה כך מאז העדכון של סייר הקבצים לפני חודשיים-שלושה.
מיקרוסופט הודיעו רשמית שזה יהיה ככה.
מה שכן תוכל להוסיף את הכוננים C ו F לגישה מהירה ולהגדיר שהסייר יפתח על מסך הבית. זה הכי קרוב שאפשר למה שהיה קודם.
אגב, היה על זה שירשור בפורום בזמנו, תוכל לחפש אם תרצה. -
@בוגאטי מה היה פעם ומה יש היום
לא שמתי לב לשינוי
תוכל לבאר לי?@ראובן-שבתי פעם, ב"מחשב זה" היו מרוכזים הכוננים של המחשב (ושל התקנים נשלפים) יחד עם הספריות (מסמכים, הורדות...), זה היה סידור מאוד נוח לדעת רבים.
מה שהשתנה בעדכון זה שמיקרוסופט הוציאו את הספריות מ"מחשב זה" ומיקמו אותן ב"מסך הבית". -
@ראובן-שבתי פעם, ב"מחשב זה" היו מרוכזים הכוננים של המחשב (ושל התקנים נשלפים) יחד עם הספריות (מסמכים, הורדות...), זה היה סידור מאוד נוח לדעת רבים.
מה שהשתנה בעדכון זה שמיקרוסופט הוציאו את הספריות מ"מחשב זה" ומיקמו אותן ב"מסך הבית". -
@אני-אני-אני אין אפשרות לשנות, זה נהיה כך מאז העדכון של סייר הקבצים לפני חודשיים-שלושה.
מיקרוסופט הודיעו רשמית שזה יהיה ככה.
מה שכן תוכל להוסיף את הכוננים C ו F לגישה מהירה ולהגדיר שהסייר יפתח על מסך הבית. זה הכי קרוב שאפשר למה שהיה קודם.
אגב, היה על זה שירשור בפורום בזמנו, תוכל לחפש אם תרצה. -
@בוגאטי תוכל להדריך אותי איך למצוא כי חיפשתי לפני שפתחתי נושא ולא מצאתי?
@אני-אני-אני כאן דיברו על זה:
https://mitmachim.top/post/563446
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות