עזרה | וויז למכשיר f21
-
@מוטי-לוין איזה F21? החצי מגע?
תפרט מה הבעיה, מה רושם כשאתה מנסה.@Ykingsmart החצי טאצ, שאני מנסה להתקין אותו בגוגל פליי כתוב שם שהוא כבר מותקן, וזה לא מותקן, וכשאני לוחץ על פתח הוא פותח לי ניהול מקלדות, (ותודה על העזרה)
-
@Ykingsmart החצי טאצ, שאני מנסה להתקין אותו בגוגל פליי כתוב שם שהוא כבר מותקן, וזה לא מותקן, וכשאני לוחץ על פתח הוא פותח לי ניהול מקלדות, (ותודה על העזרה)
אני מצרף סרטון.screen-20221230-100702.mp4
-
@Ykingsmart החצי טאצ, שאני מנסה להתקין אותו בגוגל פליי כתוב שם שהוא כבר מותקן, וזה לא מותקן, וכשאני לוחץ על פתח הוא פותח לי ניהול מקלדות, (ותודה על העזרה)
@מוטי-לוין כנראה ששינו חתימה לניהול מקלדות לחתימה של הוויז.
תדאג למחוק אותו אם יש רוט או לחילופין לשנות חתימה לוויז לחתימה אחרת -
@מוטי-לוין כנראה ששינו חתימה לניהול מקלדות לחתימה של הוויז.
תדאג למחוק אותו אם יש רוט או לחילופין לשנות חתימה לוויז לחתימה אחרת@Ykingsmart לא הבנתי בדיוק איך ומה אני צריך לעשות. אם תוכל לפרט יותר (בכל אופן תודה על העזרה)
-
@Ykingsmart לא הבנתי בדיוק איך ומה אני צריך לעשות. אם תוכל לפרט יותר (בכל אופן תודה על העזרה)
@מוטי-לוין עזוב, קח, שיניתי לך חתימה בעצמי.
תחבר את הקישור
https://send.magicode.me/send-file/file/e032
16d5b8f21ecd399d1b1be6625997687da6c9/view -
@מוטי-לוין עזוב, קח, שיניתי לך חתימה בעצמי.
תחבר את הקישור
https://send.magicode.me/send-file/file/e032
16d5b8f21ecd399d1b1be6625997687da6c9/view@Ykingsmart לא קשור לחתימה, קשור לשם חבילה (או שזה מה שהתכוונת.)
-
@מוטי-לוין עזוב, קח, שיניתי לך חתימה בעצמי.
תחבר את הקישור
https://send.magicode.me/send-file/file/e032
16d5b8f21ecd399d1b1be6625997687da6c9/view@Ykingsmart כתב בעזרה | וויז למכשיר f21:
@מוטי-לוין עזוב, קח, שיניתי לך חתימה בעצמי.
תחבר את הקישור
https://send.magicode.me/send-file/file/e032
16d5b8f21ecd399d1b1be6625997687da6c9/viewלא הבנתי מה לחבר
-
@Ykingsmart כתב בעזרה | וויז למכשיר f21:
@מוטי-לוין עזוב, קח, שיניתי לך חתימה בעצמי.
תחבר את הקישור
https://send.magicode.me/send-file/file/e032
16d5b8f21ecd399d1b1be6625997687da6c9/viewלא הבנתי מה לחבר
-
@מוטי-לוין תעתיק את כל הקישור באנגלית ותמחק את הרווח שיש באחת המילים
-
מ מוטי לוין סימן נושא זה כנפתר ב
-
@Ykingsmart לא קשור לחתימה, קשור לשם חבילה (או שזה מה שהתכוונת.)
@דוד-חזן כתב בעזרה | וויז למכשיר f21:
@Ykingsmart לא קשור לחתימה, קשור לשם חבילה (או שזה מה שהתכוונת.)
זה מה שהתכוונתי וזה מה ששיניתי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות