הגדרת שלוחת טריוויה - האם זה בסדר?
מערכות IVR - ימות המשיח
1
פוסטים
1
כותבים
107
צפיות
1
עוקבים
-
ההגדרה הזאת לשלוחת טריוויה טובה?
והאם ניתן לוותר על שורות הניקוד וזה יקבע אוטומטי ל10 נקודות לשאלה?type=trivia_questions title=טריוויה *אמצעי הזיהוי enter_id=yes enter_id_type=phone_from_list_all_information enter_id_password=yes enter_id_password_list_all_information_column=10 login_add_val_name=yes *זמן המתנה לתשובה נכונה trivia_questions_timeout=15 * מאיפה יקח שאלות trivia_questions_val=/0/4 trivia_questions_expires_no_more_points=1s multiple_points_not_until_points_log=thisweek *כמה נקודות על כל שאלה* trivia_questions_points_1=10 trivia_questions_points_2=10 trivia_questions_points_3=10 trivia_questions_points_4=10 trivia_questions_points_5=10 *בהקשה שגויה עובר לשאלה הבאה* trivia_questions_only_once=yes *שלא ידע מה התשובה הנכונה trivia_questions_without_reveals_answer=yes *טריוויה שבועית* trivia_questions_location=gregorian_year_week *שיוכל לצאת באמצע הטריוויה* trivia_questions_type=last_save *שישאל לפי הסדר של התקיות* trivia_questions_random_or_by_number=by_number *השמעת הקלטת שאלה על נלמד* trivia_questions_message_welcome=questions *לסיום trivia_questions_finish_times_say=no points_say_total_end_goto=/בעיה קיימת
הוא ממשיך לומר ברוכים הבאים למשחק הטריוויה למרות ההגדרה
trivia_questions_message_welcome=questions
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות