בירור | הפעלת ריקוברי f22 פרו
-
שלום, מישהו יודע איך מפעילים את הריקוברי במכשיר f22 pro?
-
שלום, מישהו יודע איך מפעילים את הריקוברי במכשיר f22 pro?
@zimbershlomo כתב בבירור | הפעלת ריקוברי f22 פרו:
שלום, מישהו יודע איך מפעילים את הריקוברי במכשיר f22 pro?
לחיצה ארוכה כשהמכשיר כבוי על ווליום עליון + כפתור ניתוק שיחה.
אם יופיע "no command" תלחץ 2 לחיצות קצרות ומהירות על ווליום עליון + כפתור ניתוק שיחה או ניתוק שיחה + ניווט עליון. -
@zimbershlomo כתב בבירור | הפעלת ריקוברי f22 פרו:
שלום, מישהו יודע איך מפעילים את הריקוברי במכשיר f22 pro?
לחיצה ארוכה כשהמכשיר כבוי על ווליום עליון + כפתור ניתוק שיחה.
אם יופיע "no command" תלחץ 2 לחיצות קצרות ומהירות על ווליום עליון + כפתור ניתוק שיחה או ניתוק שיחה + ניווט עליון.@דוד-חזן
ואיך אני עושה איפוס דרך הריקוברי?

כלומר על מה ללחוץ?
-
@דוד-חזן
ואיך אני עושה איפוס דרך הריקוברי?

כלומר על מה ללחוץ?
@zimbershlomo כתב בבירור | הפעלת ריקוברי f22 פרו:
@דוד-חזן
ואיך אני עושה איפוס דרך הריקוברי?

כלומר על מה ללחוץ?
כדי לאשר תלחץ על כפתור הניתוק שיחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות