בירור | החלפת וינדוס 10 לוינדוס 11
-
אני מעונין להחליף את הווינדוס מ10 ל11 יש לי תוכנות של אדריכלות על המחשב משהו יודע עם זה מוחק משהו או שמשהו משתבש אחרי ההתקנה אשמח לדעת תודה
-
אני מעונין להחליף את הווינדוס מ10 ל11 יש לי תוכנות של אדריכלות על המחשב משהו יודע עם זה מוחק משהו או שמשהו משתבש אחרי ההתקנה אשמח לדעת תודה
@יצחק-לוי-0 אם זה עדכון לא אמור בכ"א תגבה
-
אני מעונין להחליף את הווינדוס מ10 ל11 יש לי תוכנות של אדריכלות על המחשב משהו יודע עם זה מוחק משהו או שמשהו משתבש אחרי ההתקנה אשמח לדעת תודה
@יצחק-לוי-0 כתב בבירור | החלפת וינדוס 10 לוינדוס 11:
או שמשהו משתבש אחרי ההתקנה אשמח לדעת תודה
אם אתה עושה עדכון לא אמור להמחק כמו שכתב קודמי אך יש יותר סיכוי לבאגים משום שהמחשב עובר טראומה.. זה ממש מעבר קשה.. (תסתובב קצת בעזרה הדדית של 11 תראה מלא בעיות)
ואם אתה עושה התקנה נקייה בדרך כלל הכל נמחק ומצד באגים שאחרי ההתקנה לא אמור להיות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות