בקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?
-
א אברהם צבי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
איך אפשר לשלוח מייל כזה?

בדרך כלל שיש כזה דבר זה אומר שזה נשלח ממערכת של מיילים של חברות (RCM) באופן כללי לא נראה לי שאפשר חוץ מהעתק הדבר בכל פעם
-
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
איך אפשר לשלוח מייל כזה?

בדרך כלל שיש כזה דבר זה אומר שזה נשלח ממערכת של מיילים של חברות (RCM) באופן כללי לא נראה לי שאפשר חוץ מהעתק הדבר בכל פעם
@לומדעס כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
איך אפשר לשלוח מייל כזה?

בדרך כלל שיש כזה דבר זה אומר שזה נשלח ממערכת של מיילים של חברות (RCM) באופן כללי לא נראה לי שאפשר חוץ מהעתק הדבר בכל פעם
איך אפשר לעשות העתק?
-
@לומדעס כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
איך אפשר לשלוח מייל כזה?

בדרך כלל שיש כזה דבר זה אומר שזה נשלח ממערכת של מיילים של חברות (RCM) באופן כללי לא נראה לי שאפשר חוץ מהעתק הדבר בכל פעם
איך אפשר לעשות העתק?
-
@לומדעס כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
איך אפשר לשלוח מייל כזה?

בדרך כלל שיש כזה דבר זה אומר שזה נשלח ממערכת של מיילים של חברות (RCM) באופן כללי לא נראה לי שאפשר חוץ מהעתק הדבר בכל פעם
איך אפשר לעשות העתק?
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@לומדעס כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
איך אפשר לשלוח מייל כזה?

בדרך כלל שיש כזה דבר זה אומר שזה נשלח ממערכת של מיילים של חברות (RCM) באופן כללי לא נראה לי שאפשר חוץ מהעתק הדבר בכל פעם
איך אפשר לעשות העתק?
זה לא תמונה? איך אפשר להעתיק אותו?
-
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@לומדעס כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
איך אפשר לשלוח מייל כזה?

בדרך כלל שיש כזה דבר זה אומר שזה נשלח ממערכת של מיילים של חברות (RCM) באופן כללי לא נראה לי שאפשר חוץ מהעתק הדבר בכל פעם
איך אפשר לעשות העתק?
זה לא תמונה? איך אפשר להעתיק אותו?
-
-
@אברהם-צבי אפשר לעשות כל עיצוב שאתה רוצה בשליחת מייל בג'ימייל רק שצריך לערוך את זה כמו דף html
העתקה והדבקה גם כן יכולה לעזור@מנצפכ כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי אפשר לעשות כל עיצוב שאתה רוצה בשליחת מייל בג'ימייל רק שצריך לערוך את זה כמו דף html
העתקה והדבקה גם כן יכולה לעזוראיך אני יכול לערוך את זה כמו דף html ?
-
@מנצפכ כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי אפשר לעשות כל עיצוב שאתה רוצה בשליחת מייל בג'ימייל רק שצריך לערוך את זה כמו דף html
העתקה והדבקה גם כן יכולה לעזוראיך אני יכול לערוך את זה כמו דף html ?
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@מנצפכ כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי אפשר לעשות כל עיצוב שאתה רוצה בשליחת מייל בג'ימייל רק שצריך לערוך את זה כמו דף html
העתקה והדבקה גם כן יכולה לעזוראיך אני יכול לערוך את זה כמו דף html ?
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | שליחת מייל עם רקע ומסגרת?:
@אברהם-צבי
https://tchumim.com/topic/14238/מענה-במייל-עם-חלונית-אפורה-איך-עושים-זאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות