בעיה | הודעה מעצבנת מ IDM כל כמה דקות
-
כל רבע שעה בערך מופיעה ההודעה הזאת. מישהו יכול לומר לי מה הבעיה ואיך לתקן את זה שלא יופיע?

תודה רבה.@רפאל-vnkl כתב בבעיה | הודעה מעצבנת מ IDM כל כמה דקות:
מה הבעיה
@רפאל-vnkl כתב בבעיה | הודעה מעצבנת מ IDM כל כמה דקות:
איך לתקן את זה
להפעיל את זה בתוך התיקיה של ההתקנה(מקש ימני על התוכנה- פתיחת מיקום קובץ)
עריכה: שכחתי להוסיף שכמובן צריך לסגור קודם את המנהל הורדות -
כל רבע שעה בערך מופיעה ההודעה הזאת. מישהו יכול לומר לי מה הבעיה ואיך לתקן את זה שלא יופיע?

תודה רבה.@רפאל-vnkl אני גם הייתי משתמש בidm
עד שגיליתי את fdm אפליקציה ממש נוחה ולא נופלת באופציות ומהירות וגם היא חינם הייתי ממליץ לכולם לעבור
https://www.freedownloadmanager.org -
@רפאל-vnkl אני גם הייתי משתמש בidm
עד שגיליתי את fdm אפליקציה ממש נוחה ולא נופלת באופציות ומהירות וגם היא חינם הייתי ממליץ לכולם לעבור
https://www.freedownloadmanager.org@נחמן-מזוז כתב בבעיה | הודעה מעצבנת מ IDM כל כמה דקות:
@רפאל-vnkl אני גם הייתי משתמש בidm
עד שגיליתי את fdm אפליקציה ממש נוחה ולא נופלת באופציות ומהירות וגם היא חינם הייתי ממליץ לכולם לעבור
https://www.freedownloadmanager.orgזה באנגלית ובלי תוסף שנותן לחצן הורדה
-
ר רפאל vnkl סימן נושא זה כשאלה ב
-
ר רפאל vnkl סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות