בעיה | צריך עזרה ברוט לשיאומי - המכשיר לא נדלק
-
שלום עקבתי אחרי כל האשכול הזה https://mitmachim.top/topic/33461/מדריך-רוט-ל-qin-f21-pro-מפורט
ותכלס אני תקוע עם המכשיר עם ההודעה הזאת

אני לא יודע איך לצאת מהסבך.
כשאני מחבר את התוכנה של הרוט היא נתקעת בגלל שהמכשיר תקוע.
אשמח מאד לעזרתכם! -
שלום עקבתי אחרי כל האשכול הזה https://mitmachim.top/topic/33461/מדריך-רוט-ל-qin-f21-pro-מפורט
ותכלס אני תקוע עם המכשיר עם ההודעה הזאת

אני לא יודע איך לצאת מהסבך.
כשאני מחבר את התוכנה של הרוט היא נתקעת בגלל שהמכשיר תקוע.
אשמח מאד לעזרתכם!@ESHAPIRA95 לא סיימת את השלב של הפתיחת בוטלואדר טוב. תחזור שוב על הפעולה, אל תילחץ קורה הרבה.
-
@ESHAPIRA95 לא סיימת את השלב של הפתיחת בוטלואדר טוב. תחזור שוב על הפעולה, אל תילחץ קורה הרבה.
@Ykingsmart
אנסה שוב, יתכן וזה בגלל שאחד הדרייברים שם לא הותקן והוא כותב איזה הודעה על 32 בייט? -
@Ykingsmart
אנסה שוב, יתכן וזה בגלל שאחד הדרייברים שם לא הותקן והוא כותב איזה הודעה על 32 בייט?@ESHAPIRA95 תפתח את המחשב להתקנה של דרייברים חיצוניים. אם אתה לא יודע איך יש מדריך של @זונדל במדריכים אנדרואיד.
-
@ESHAPIRA95 תפתח את המחשב להתקנה של דרייברים חיצוניים. אם אתה לא יודע איך יש מדריך של @זונדל במדריכים אנדרואיד.
@Ykingsmart כתב בבעיה | צריך עזרה ברוט לשיאומי - המכשיר לא נדלק:
@ESHAPIRA95 תפתח את המחשב להתקנה של דרייברים חיצוניים. אם אתה לא יודע איך יש מדריך של @זונדל במדריכים אנדרואיד.
אני ישמח לעזרה! ממש לא מסתדר.
אני יכול לתת שליטה מרחוק. -
@Ykingsmart כתב בבעיה | צריך עזרה ברוט לשיאומי - המכשיר לא נדלק:
@ESHAPIRA95 תפתח את המחשב להתקנה של דרייברים חיצוניים. אם אתה לא יודע איך יש מדריך של @זונדל במדריכים אנדרואיד.
אני ישמח לעזרה! ממש לא מסתדר.
אני יכול לתת שליטה מרחוק.@ESHAPIRA95 אין לי בעיה לתת עזרה מרחוק אבל במקרה הזה זה לא אפשרי, המחשב מתכבה ונפתח תפריט אפשרויות, זה לא נשלט מרחוק.
-
@ESHAPIRA95 אין לי בעיה לתת עזרה מרחוק אבל במקרה הזה זה לא אפשרי, המחשב מתכבה ונפתח תפריט אפשרויות, זה לא נשלט מרחוק.
@Ykingsmart
זה ההודעה שמופיעה לי כשאני מנסה להתקין את הדרייבר השני

, עשיתי מה שכתב זונדל אבל רק על הדרייבר שהוא הביא
(את השני דרייברים לא הצלחתי לראות ולאשר כשאני פותח את מנהל ההתקנים דרך העיון במיקום שלהם - הם לא מופיעים).
בקיצור אני ישמח מאד לעזרה טלפונית/אינטרנטית. תודה -
@Ykingsmart
זה ההודעה שמופיעה לי כשאני מנסה להתקין את הדרייבר השני

, עשיתי מה שכתב זונדל אבל רק על הדרייבר שהוא הביא
(את השני דרייברים לא הצלחתי לראות ולאשר כשאני פותח את מנהל ההתקנים דרך העיון במיקום שלהם - הם לא מופיעים).
בקיצור אני ישמח מאד לעזרה טלפונית/אינטרנטית. תודה@ESHAPIRA95
מאיפה אתה?
אולי אני אוכל לעזור... -
@ESHAPIRA95
מאיפה אתה?
אולי אני אוכל לעזור...@אלוף-העולם-1
אני ישמח לעזרה בשליטה מרחוק+טלפון, אני לא מהמרכז/ירושלים. -
@אלוף-העולם-1
אני ישמח לעזרה בשליטה מרחוק+טלפון, אני לא מהמרכז/ירושלים.@ESHAPIRA95
שלח לי מייל עם הטלפון שלך
מופיע בפרופיל -
@ESHAPIRA95
שלח לי מייל עם הטלפון שלך
מופיע בפרופיל@אלוף-העולם-1 כתב בבעיה | צריך עזרה ברוט לשיאומי - המכשיר לא נדלק:
@ESHAPIRA95
שלח לי מייל עם הטלפון שלך
מופיע בפרופיל@אלוף-העולם-1
כשמו כן הוא, תודה על הכל.
הוא פתר לי את הכל בצורה מושלמת.
אני יכתוב כאן נקודה לחידוד שלא הודגשה :
כשמפעילים את הפתיחה של הבוטלואדר, צריך בכל שלב!!! של התקדמות שלו מייד להוציא ולהכניס את הפלאפון תוך כדי לחיצות על שני המקשים העליונים. -
@אלוף-העולם-1 כתב בבעיה | צריך עזרה ברוט לשיאומי - המכשיר לא נדלק:
@ESHAPIRA95
שלח לי מייל עם הטלפון שלך
מופיע בפרופיל@אלוף-העולם-1
כשמו כן הוא, תודה על הכל.
הוא פתר לי את הכל בצורה מושלמת.
אני יכתוב כאן נקודה לחידוד שלא הודגשה :
כשמפעילים את הפתיחה של הבוטלואדר, צריך בכל שלב!!! של התקדמות שלו מייד להוציא ולהכניס את הפלאפון תוך כדי לחיצות על שני המקשים העליונים.@ESHAPIRA95 הודגש.
סמן כנפתר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות