בקשת מידע | מישהו יכול לעזור לי בזהותון שכתוב ביפנית
-
החלפתי מחשב העתקתי מהמחשב הישן את הזהותון וכשהפעלתי אותו הוא כותב לי ביפנית.

איך ניתן לסדר את זה?@אבו-דאבי אני לא יודע בוודאות אבל זה יושב על אקסס של אופיס תחפש באקסס איך משנים את השפה ותעשה אותו דבר
-
החלפתי מחשב העתקתי מהמחשב הישן את הזהותון וכשהפעלתי אותו הוא כותב לי ביפנית.

איך ניתן לסדר את זה? -
החלפתי מחשב העתקתי מהמחשב הישן את הזהותון וכשהפעלתי אותו הוא כותב לי ביפנית.

איך ניתן לסדר את זה?@אבו-דאבי זה לא יפנית
זה מכונה גיבריש
ויש על זה כמה נושאים פה בפורום איך לסדר את זה -
החלפתי מחשב העתקתי מהמחשב הישן את הזהותון וכשהפעלתי אותו הוא כותב לי ביפנית.

איך ניתן לסדר את זה? -
@אבו-דאבי אני לא יודע בוודאות אבל זה יושב על אקסס של אופיס תחפש באקסס איך משנים את השפה ותעשה אותו דבר
@benzi6789494
אני בור
לא מבין מה זה אקסס? -
@אבו-דאבי כתב בבקשת מידע | מישהו יכול לעזור לי בזהותון שכתוב ביפנית:
הוא כותב לי ביפנית.
זה הקובץ שאתה צריך:
font.reg@YAAKOVSAS כתב בבקשת מידע | מישהו יכול לעזור לי בזהותון שכתוב ביפנית:
@אבו-דאבי כתב בבקשת מידע | מישהו יכול לעזור לי בזהותון שכתוב ביפנית:
הוא כותב לי ביפנית.
זה הקובץ שאתה צריך:
font.regאתה צודק
תודה רבה לך הורדתי ועכשיו הכל הסתדר -
החלפתי מחשב העתקתי מהמחשב הישן את הזהותון וכשהפעלתי אותו הוא כותב לי ביפנית.

איך ניתן לסדר את זה?@אבו-דאבי
זה הכל עניין של גופן וקידוד.
אם אתה לא מבין כיצד לבדוק גופנים וקידודים אתה יכול לשלוח לי את התוכנה ואני יבדוק.
אבל שים לב! אין שום הכרח שהתקלה תחזור אצלי או לחלופין שאני יסדר את התקלה אצלי ואצלך לא תהיה בעיה.
בגדול הבעיה היא בתוכנה או במערכת ההפעלה.
קודם תבדוק שמוגדר אצלך עברית בכל אפשרות.
בהצלחה -
@אבו-דאבי
זה הכל עניין של גופן וקידוד.
אם אתה לא מבין כיצד לבדוק גופנים וקידודים אתה יכול לשלוח לי את התוכנה ואני יבדוק.
אבל שים לב! אין שום הכרח שהתקלה תחזור אצלי או לחלופין שאני יסדר את התקלה אצלי ואצלך לא תהיה בעיה.
בגדול הבעיה היא בתוכנה או במערכת ההפעלה.
קודם תבדוק שמוגדר אצלך עברית בכל אפשרות.
בהצלחה@trhtkgsh כתב בבקשת מידע | מישהו יכול לעזור לי בזהותון שכתוב ביפנית:
@אבו-דאבי
זה הכל עניין של גופן וקידוד.
אם אתה לא מבין כיצד לבדוק גופנים וקידודים אתה יכול לשלוח לי את התוכנה ואני יבדוק.
אבל שים לב! אין שום הכרח שהתקלה תחזור אצלי או לחלופין שאני יסדר את התקלה אצלי ואצלך לא תהיה בעיה.
בגדול הבעיה היא בתוכנה או במערכת ההפעלה.
קודם תבדוק שמוגדר אצלך עברית בכל אפשרות.
בהצלחההורדתי את מה ש @YAAKOVSAS נתן לי והזהותון עובד פלאים.
-
@trhtkgsh כתב בבקשת מידע | מישהו יכול לעזור לי בזהותון שכתוב ביפנית:
@אבו-דאבי
זה הכל עניין של גופן וקידוד.
אם אתה לא מבין כיצד לבדוק גופנים וקידודים אתה יכול לשלוח לי את התוכנה ואני יבדוק.
אבל שים לב! אין שום הכרח שהתקלה תחזור אצלי או לחלופין שאני יסדר את התקלה אצלי ואצלך לא תהיה בעיה.
בגדול הבעיה היא בתוכנה או במערכת ההפעלה.
קודם תבדוק שמוגדר אצלך עברית בכל אפשרות.
בהצלחההורדתי את מה ש @YAAKOVSAS נתן לי והזהותון עובד פלאים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות