בעיה בצריבה
-
@morde11 כתב בבעיה בצריבה:
תודה האמת אני לא מתמחה בנושא היה לו גרסה של איתמר משהו כזה מירושלים
ו.. ??
-
@מאן-דאמר ועשיתי טעות אפילו לא יודע מה בדיוקק המכשיר לא נדלק יש לי גרסא שאני רוצה להצריב כבר
-
@morde11 איפה אתה נמצא בירושלים? א"כ אולי אוכל לעזור לך בהמשך השבוע אבל עדיף שלא תבנה אני לא יודע לאן חג החנוכה עוד יוביל אותי
פשוט זה כבר מתחיל להיות טיפה מסובך
לבנתיים תנסה את המדריך של חגי להוצאה מבריק או שתנסה לצרוב גירסא אחרת ב sp -
@morde11 טוב אז אין לי כ"כ איך לעזור לך פיזית אבל תנסה לבנתיים
@מאן-דאמר כתב בבעיה בצריבה:
את המדריך של חגי להוצאה מבריק או שתנסה לצרוב גירסא אחרת ב sp
-
@morde11 איפה אתה נמצא בירושלים? א"כ אולי אוכל לעזור לך בהמשך השבוע אבל עדיף שלא תבנה אני לא יודע לאן חג החנוכה עוד יוביל אותי
פשוט זה כבר מתחיל להיות טיפה מסובך
לבנתיים תנסה את המדריך של חגי להוצאה מבריק או שתנסה לצרוב גירסא אחרת ב sp@מאן-דאמר כתב בבעיה בצריבה:
תנסה את המדריך של חגי להוצאה מבריק
https://mitmachim.top/post/446063 -
@מאן-דאמר כתב בבעיה בצריבה:
תנסה את המדריך של חגי להוצאה מבריק
https://mitmachim.top/post/446063
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות