בקשת מידע | סגירת דור 3 , איך זה באמת יעבוד
-
שלום רב! לפי הפירסומים, בעוד שבועיים חברות הסלולר יפסיקו לחבר קוים חדשים לדור 3 וימשיכו לתת תמיכה רק לקוים קיימים.
מה זה בעצם אומר, שאם יש לי מכשיר דור 3 לא אוכל לנייד את המספר שלי לחברה אחרת?
האם החברות הולכות להסתבך עם זה או שהם יאפשרו לדור 3 לעבוד חלק לכולם?
אודה לכל מידע בנושא -
שלום רב! לפי הפירסומים, בעוד שבועיים חברות הסלולר יפסיקו לחבר קוים חדשים לדור 3 וימשיכו לתת תמיכה רק לקוים קיימים.
מה זה בעצם אומר, שאם יש לי מכשיר דור 3 לא אוכל לנייד את המספר שלי לחברה אחרת?
האם החברות הולכות להסתבך עם זה או שהם יאפשרו לדור 3 לעבוד חלק לכולם?
אודה לכל מידע בנושא@cool כתב בבקשת מידע | סגירת דור 3 , איך זה באמת יעבוד:
שלום רב! לפי הפירסומים, בעוד שבועיים חברות הסלולר יפסיקו לחבר קוים חדשים לדור 3 וימשיכו לתת תמיכה רק לקוים קיימים.
מה זה בעצם אומר, שאם יש לי מכשיר דור 3 לא אוכל לנייד את המספר שלי לחברה אחרת?
האם החברות הולכות להסתבך עם זה או שהם יאפשרו לדור 3 לעבוד חלק לכולם?
אודה לכל מידע בנושאhttps://mitmachim.top/topic/49246/עוצו-עצה-הזמנת-טלפון-לא-תומך-דור-4-מחו-ל-מתעכבת-וייתכן-שתגיע-אחרי-1-1-2023-מה-ניתן-לעשות/21
תעבור על זה
יפתרו לך רוב השאלות -
שלום רב! לפי הפירסומים, בעוד שבועיים חברות הסלולר יפסיקו לחבר קוים חדשים לדור 3 וימשיכו לתת תמיכה רק לקוים קיימים.
מה זה בעצם אומר, שאם יש לי מכשיר דור 3 לא אוכל לנייד את המספר שלי לחברה אחרת?
האם החברות הולכות להסתבך עם זה או שהם יאפשרו לדור 3 לעבוד חלק לכולם?
אודה לכל מידע בנושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות