בעיה | סיסמה לפתיחת ווינדוס 11 בלוח אם חדש
-
בהפעלת המחשב החדש שקניתי עם ווינדוס 11 נרשמתי למייקרוסופט עם מייל לא פעיל שאין לי דרך להיכנס אליו. עכשיו המחשב התקלקל והוחלף לי לוח אם באחריות. לטענת הטכנאי אין לו דרך להפעיל את הווינדוס ללא סיסמה שאקבל במייל שנירשמתי איתו (שאין לי). הדרך היחידה לפרמט את ההארד דיסק ולהתקין ווינדוס חדש. הוא נתן לי את הSSD שאגבה את הנתונים. וזהו.
האם לדעת המומחים כאן יש דרך אחרת למצוא את הקוד/סיסמה הנ"ל? (אולי מSSD שחיברתי למחשב אחר?) -
בהפעלת המחשב החדש שקניתי עם ווינדוס 11 נרשמתי למייקרוסופט עם מייל לא פעיל שאין לי דרך להיכנס אליו. עכשיו המחשב התקלקל והוחלף לי לוח אם באחריות. לטענת הטכנאי אין לו דרך להפעיל את הווינדוס ללא סיסמה שאקבל במייל שנירשמתי איתו (שאין לי). הדרך היחידה לפרמט את ההארד דיסק ולהתקין ווינדוס חדש. הוא נתן לי את הSSD שאגבה את הנתונים. וזהו.
האם לדעת המומחים כאן יש דרך אחרת למצוא את הקוד/סיסמה הנ"ל? (אולי מSSD שחיברתי למחשב אחר?)@mdy כתב בבעיה | סיסמה לפתיחת ווינדוס 11 בלוח אם חדש:
בהפעלת המחשב החדש שקניתי עם ווינדוס 11 נרשמתי למייקרוסופט עם מייל לא פעיל שאין לי דרך להיכנס אליו. עכשיו המחשב התקלקל והוחלף לי לוח אם באחריות. לטענת הטכנאי אין לו דרך להפעיל את הווינדוס ללא סיסמה שאקבל במייל שנירשמתי איתו (שאין לי). הדרך היחידה לפרמט את ההארד דיסק ולהתקין ווינדוס חדש. הוא נתן לי את הSSD שאגבה את הנתונים. וזהו.
האם לדעת המומחים כאן יש דרך אחרת למצוא את הקוד/סיסמה הנ"ל? (אולי מSSD שחיברתי למחשב אחר?)@KINGYOS מומחה בדברים האלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות