מעבר בין התקני בלוטוס בווינדוס 8
-
-
פוסט זה נמחק!
-
ז זמן חורף סימן נושא זה כשאלה ב
-
-
@זמן-חורף בשמע? כלומר, אתה רוצה לעבור מהתקן להתקן בעת האזנה?
-
@המירלצער-הנודד שאלתי את @זמן-חורף, אני בכיף יעזור לאחר ש(מקווה) שהבעיה שלו תיפתר
-
@המירלצער-הנודד שאלתי את @זמן-חורף, אני בכיף יעזור לאחר ש(מקווה) שהבעיה שלו תיפתר
@ephraum-tzvi אם לא שמת לב הורחקתי ועברתי למשתמש הזה
-
@המירלצער-הנודד שאלתי את @זמן-חורף, אני בכיף יעזור לאחר ש(מקווה) שהבעיה שלו תיפתר
@ephraum-tzvi ישלך אופצייה???
-
@ephraum-tzvi ישלך אופצייה???
@המירלצער-הנודד פשוט תנתק את הבלוטוס אם אתה רוצה להחליף או שתחבר אם אתה רוצה לעבור לבלוטוס
-
@המירלצער-הנודד פשוט תנתק את הבלוטוס אם אתה רוצה להחליף או שתחבר אם אתה רוצה לעבור לבלוטוס
@ephraum-tzvi הבעיה היא שאחרי שמתנתקים זה לוקח הרבה זמן להתחבר בחזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות