הסבר | בהמשך לנושא זיהוי מספר חסוי
-
תגובה: בקשר לזיהוי מספר חסוי
ניסיתי לעשות את זה נכנסתי להגדרות הקו הכנסתי את הקוד וזה לא עובד!
אני מתקשר מחסוי לטלפון שלי מנתק וזה עובר לקו התוכן, מישהו יכול להסביר לי איך אני מסתדר את זה?
(סליחה על השעה)@חיים-גרין מה זה אומר
@חיים-גרין כתב בהסבר | בהמשך לנושא זיהוי מספר חסוי:
וזה עובר לקו התוכן
איפה הבעיה?
אם הוא מתחיל להשמיע משהו אז מה שצריך זה להכניס את ההגדרות שהבאת בתוך ההגדרות מתקדמות של הש/לוחה הראשית עצמה (שבעת פתיחת קו היא מוגדרת כתפריט) למחוק את כל מה שיש שם ולהכניס את ההגדרות הנ"ל.
נ.ב. יתכן שצריך שיהיה יחידות בקו על מנת שזה יעבוד (לא יודע אם זה בעלות יחידות: אם מישהו יודע אפשר לעדכן)
בהצלחה -
@חיים-גרין מה זה אומר
@חיים-גרין כתב בהסבר | בהמשך לנושא זיהוי מספר חסוי:
וזה עובר לקו התוכן
איפה הבעיה?
אם הוא מתחיל להשמיע משהו אז מה שצריך זה להכניס את ההגדרות שהבאת בתוך ההגדרות מתקדמות של הש/לוחה הראשית עצמה (שבעת פתיחת קו היא מוגדרת כתפריט) למחוק את כל מה שיש שם ולהכניס את ההגדרות הנ"ל.
נ.ב. יתכן שצריך שיהיה יחידות בקו על מנת שזה יעבוד (לא יודע אם זה בעלות יחידות: אם מישהו יודע אפשר לעדכן)
בהצלחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות