בקשת מידע | איך לאפס apple id
-
יש לי אייפוד 2, היה עם סיסמה איפסתי לו את הסיסמה עם FonePaw iOS Unlocker (עם אייטונס לא הצלחתי כי זה לא עובד בנטפרי) למעשה אחרי שאיפסתי הוא מבקש אימות של appl id
מישהו הצליח פעם לאפס דבר כזה עם תוכנה פרוצה?
או רק בתשלום?
בתוכנה שכתבתי למעלה יש אפשרות לאיפוס id רק זה עושה שגיאה מסוימת
אשמח לכל מידע בעניין -
Y yos סימן נושא זה כשאלה ב
-
יש לי אייפוד 2, היה עם סיסמה איפסתי לו את הסיסמה עם FonePaw iOS Unlocker (עם אייטונס לא הצלחתי כי זה לא עובד בנטפרי) למעשה אחרי שאיפסתי הוא מבקש אימות של appl id
מישהו הצליח פעם לאפס דבר כזה עם תוכנה פרוצה?
או רק בתשלום?
בתוכנה שכתבתי למעלה יש אפשרות לאיפוס id רק זה עושה שגיאה מסוימת
אשמח לכל מידע בעניין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות