בקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד
-
@ראובן-שבתי יש טלגרם ללא אימות?
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@ראובן-שבתי יש טלגרם ללא אימות?
כן, יש טלגרם ללא אימות. חדש מהימים האחרונים
https://www.geektime.co.il/telegram-now-allows-you-to-sign-up-with-no-sim/
-
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@ראובן-שבתי יש טלגרם ללא אימות?
כן, יש טלגרם ללא אימות. חדש מהימים האחרונים
https://www.geektime.co.il/telegram-now-allows-you-to-sign-up-with-no-sim/
-
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@ראובן-שבתי יש טלגרם ללא אימות?
כן, יש טלגרם ללא אימות. חדש מהימים האחרונים
https://www.geektime.co.il/telegram-now-allows-you-to-sign-up-with-no-sim/
@aiib כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@ראובן-שבתי יש טלגרם ללא אימות?
כן, יש טלגרם ללא אימות. חדש מהימים האחרונים
https://www.geektime.co.il/telegram-now-allows-you-to-sign-up-with-no-sim/
אם אין צורך במספר איך בדיוק יהיה אפשר להתכתב איתך
תחשוב ווצאפ בלי מספר יהיה לך אפלקצייה אבל לא ווצאפ -
@aiib כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@ראובן-שבתי יש טלגרם ללא אימות?
כן, יש טלגרם ללא אימות. חדש מהימים האחרונים
https://www.geektime.co.il/telegram-now-allows-you-to-sign-up-with-no-sim/
אם אין צורך במספר איך בדיוק יהיה אפשר להתכתב איתך
תחשוב ווצאפ בלי מספר יהיה לך אפלקצייה אבל לא ווצאפ@ראובן-שבתי קראת את הכתבה שצירפתי?
מופיע שם כך: "האפליקציה תציג לכם מספר פיקטיבי המבוסס על רשת הבלוקצ'יין Fragment"
-
@ראובן-שבתי קראת את הכתבה שצירפתי?
מופיע שם כך: "האפליקציה תציג לכם מספר פיקטיבי המבוסס על רשת הבלוקצ'יין Fragment"
-
@7716508 כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@aiib זה מספר שעולה כסף. כבר עדיף נראלי לקנות סים טוקמן ריק...
מניין לך שזה עולה כסף?
-
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@aiib תסתכל בתגובות בכתבה. 30$
חסום לי- נטפרי.
מעניין שבכתבה פיספסו נתון כ"כ חשוב.
@aiib כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@aiib תסתכל בתגובות בכתבה. 30$
חסום לי- נטפרי.
מעניין שבכתבה פיספסו נתון כ"כ חשוב.
הוא אשר כתב ה'מגיב'
-
@aiib כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@mdy כתב בבקשה | טלגרם גירסא ישנה עם אימות על ידי SMS למחשב אם יש למישהו לשלוח אודה לו מאוד:
@aiib תסתכל בתגובות בכתבה. 30$
חסום לי- נטפרי.
מעניין שבכתבה פיספסו נתון כ"כ חשוב.
הוא אשר כתב ה'מגיב'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות