בירור | אפליקציית Messages גוגל
-
אני קצת מבולבל בעניין שליחת תמונות דרך זה בחינם
וכן לשלוח הודעות לחול בחינם דרך זה
זה כן בחינם או לא
לפעמים ראיתי שעולה ולפעמים לא
אם מישהו יכול להסביר לי אני אשמח -
@יוסי-וו אם לצד השני יש את אותה אפליקציה של גוגל זה חינם. אם לא זה בהתאם לחבילה שלך מול חברת התקשורת.
-
@יוסי-וו אם לצד השני יש את אותה אפליקציה של גוגל זה חינם. אם לא זה בהתאם לחבילה שלך מול חברת התקשורת.
@דוד-חזן כתב בבירור | אפליקציית Messages גוגל:
@יוסי-וו אם לצד השני יש את אותה אפליקציה של גוגל זה חינם. אם לא זה בהתאם לחבילה שלך מול חברת התקשורת.
תודה על המידע!

אגב, אם מותר לי לבקש, אשמח ל- 'מקור' להנ"ל?
-
@דוד-חזן כתב בבירור | אפליקציית Messages גוגל:
@יוסי-וו אם לצד השני יש את אותה אפליקציה של גוגל זה חינם. אם לא זה בהתאם לחבילה שלך מול חברת התקשורת.
תודה על המידע!

אגב, אם מותר לי לבקש, אשמח ל- 'מקור' להנ"ל?
@חברים כתב בבירור | אפליקציית Messages גוגל:
@דוד-חזן כתב בבירור | אפליקציית Messages גוגל:
@יוסי-וו אם לצד השני יש את אותה אפליקציה של גוגל זה חינם. אם לא זה בהתאם לחבילה שלך מול חברת התקשורת.
תודה על המידע!

אגב, אם מותר לי לבקש, אשמח ל- 'מקור' להנ"ל?
מקור אין לי, מציאות יש לי!
בחבילה שלי אין mms וכשהתכתבתי עם מישהו עם אותה אפליקציה שלחנו אחד לשני תמונות והודעות קוליות וכן רואים אם הצד השני קרא את ההודעה או מקליד או נמסר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות