באג בחיישן
-
שלום יש לי באג בשיאומי F21 PRO שבמהלך שיחה כשאני מצמיד את הפל' לפנים לא נכבה המסך איך אוכל לתקן את זה?
-
שלום יש לי באג בשיאומי F21 PRO שבמהלך שיחה כשאני מצמיד את הפל' לפנים לא נכבה המסך איך אוכל לתקן את זה?
-
שלום יש לי באג בשיאומי F21 PRO שבמהלך שיחה כשאני מצמיד את הפל' לפנים לא נכבה המסך איך אוכל לתקן את זה?
@זלמןZ כתב בבאג בחיישן:
שלום יש לי באג בשיאומי F21 PRO שבמהלך שיחה כשאני מצמיד את הפל' לפנים לא נכבה המסך איך אוכל לתקן את זה?
זה יוכל לעזור לך, תוריד ותתקין את האפליקצייה, ותפעל לפי הסרטון הסבר, קרדיט ליוצר, לצערי אינני זוכר מיהו.
-
@זלמןZ כתב בבאג בחיישן:
שלום יש לי באג בשיאומי F21 PRO שבמהלך שיחה כשאני מצמיד את הפל' לפנים לא נכבה המסך איך אוכל לתקן את זה?
זה יוכל לעזור לך, תוריד ותתקין את האפליקצייה, ותפעל לפי הסרטון הסבר, קרדיט ליוצר, לצערי אינני זוכר מיהו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות