מדריך | צריבת רוט למכשירי QIN 1 בגרסה החדשה [2.2.1]
-
ובכן כפי ששיערתם בעקבות הפוסטים שעלו פה בעבר שהבוט של המכשירים החדשים שונה מהישנים, בעקבות חסימה כלשהיא של ידידנו מצ'יינה,
אם כן התוכנה שמובאת פה לרוט היא אינה טובה להחלפת הבוט.הפתרון:
הורידו את מג'יסק מהגרסה הזו com.topjohnwu.magisk_v22.0-22000_Android-4.2.apk בלבד!
התקינו אותו, העבירו לאחסון המכשיר את קובץ הבוט המתוקן [שהביאו פה בפורום] כעת כנסו למג'יסק ובחרו בתיקון קובץ, זה נמצא בהתקנה [אאל"ט זה הכל באנגלית...] תתנו לו לתקן את הקובץ, לאחמ"כ הוא יהיה בהורדות.
העבירו אותו למחשב, ותצרבו ב SPD dowanald את הבוט המושרש בלבד.
בהצלחה
-
כ כ"ק התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות