ווצאפ פון
-
שמעתי ממישהו (לא בדקתי) שבזק לא מספקים קווים וירטואליים ולכן אם אני רוצה קו עם מספר הפתוח לקומה הכשרה אני צריך לפתוח דרך קול כשר, טלביפ וכו'.
ואם טעיתי והם כן פותחים זו שאלה רטורית שבאה מסקרנות...
השאלה היא: אני פתחתי מספר בקול כשר ואני רוצה לדעת אם יש אופציה וא"כ איך לפתוח על המספר הזה מערכת ב'ימות המשיח'?
בתודה מראש!!! -
שמעתי ממישהו (לא בדקתי) שבזק לא מספקים קווים וירטואליים ולכן אם אני רוצה קו עם מספר הפתוח לקומה הכשרה אני צריך לפתוח דרך קול כשר, טלביפ וכו'.
ואם טעיתי והם כן פותחים זו שאלה רטורית שבאה מסקרנות...
השאלה היא: אני פתחתי מספר בקול כשר ואני רוצה לדעת אם יש אופציה וא"כ איך לפתוח על המספר הזה מערכת ב'ימות המשיח'?
בתודה מראש!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות