בירור | הכשרת M200
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | הכשרת M200:
מה הרוט עושה שצריך כ"כ לעשות אותו?
גישה-לנתוני-שורש
ROOT-שורש באנגלית.
ויאללה, כל השאר תתחיל ללמוד
בהצלחה!@אליר325000
בעצם השאלה שלי, מה יקרה אם אני לא יעשה רוט? -
@אליר325000
בעצם השאלה שלי, מה יקרה אם אני לא יעשה רוט?@החפץ-בעילום-שם-0 לא תוכל לערוך נתוני שורש, דהיינו לשנות כלום מהקושחה המקורית
וזה כולל אי יכולת להסיר בצורה הגיונית את הוויפי וכו'
[כמוטבן שיש סינונים שלא מצריכים שורש, אבל זה חסימה עילית וכו'] -
@א-מ-ל @אליר325000
בסוף הגיע לי נגן M390 ולא M200.
הרוט הנ"ל מתאים גם לו? -
@א-מ-ל @אליר325000
בסוף הגיע לי נגן M390 ולא M200.
הרוט הנ"ל מתאים גם לו? -
@החפץ-בעילום-שם-0 אמור להתאים !
וגם אם לא כזה דבר לא אמור להרוס לך את הנגן@א-מ-ל כתב בבירור | הכשרת M200:
וגם אם לא כזה דבר לא אמור להרוס לך את הנגן
אם זה אנדרואיד מעל 6 זה יהרוס
-
פוסט זה נמחק!
-
@א-מ-ל כתב בבירור | הכשרת M200:
וגם אם לא כזה דבר לא אמור להרוס לך את הנגן
אם זה אנדרואיד מעל 6 זה יהרוס
@אליר325000 כתב בבירור | הכשרת M200:
אם זה אנדרואיד מעל 6 זה יהרוס
בתגובות כתוב שזה מתאים עד 4.4
אז זה יתאים ל5.1? -
@א-מ-ל כתב בבירור | הכשרת M200:
וגם אם לא כזה דבר לא אמור להרוס לך את הנגן
אם זה אנדרואיד מעל 6 זה יהרוס
-
@אליר325000 למרות שזה לא מתאים לאנדרואיד 6 זה לא הורס אותו אלא פשוט לא מצליח
-
@avrasha כן !
אבל אין התחייבות שזה תמיד יצליח, כי לפעמים היצרן של הגירסה עשה חסימה חזקה מידי על הסיסטם.
אבל ברמת העיקרון זה אמור לעבוד@א-מ-ל לא על הסיסטם, על הבוט אתה מתכוון
-
@א-מ-ל לא על הסיסטם, על הבוט אתה מתכוון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות