בקשת מידע | צריך מידע על דו"ח סמארט שעשיתי לדיסק קשיח.
-

ככה זה היה נראה לפני התיקון שעשיתי.
זכרתי שצריך לעשות משהו כאן:

ואכן לאחר שהזזתי קצת את C5 ו C6 ימינה הוא פתאום נהיה טוב:

השאלה היא, למה מה קרה? והאם עשיתי טוב.
אשמח לקבל תשובה בהקדם כיון שהדיסק חשוב לי מאוד.
-

ככה זה היה נראה לפני התיקון שעשיתי.
זכרתי שצריך לעשות משהו כאן:

ואכן לאחר שהזזתי קצת את C5 ו C6 ימינה הוא פתאום נהיה טוב:

השאלה היא, למה מה קרה? והאם עשיתי טוב.
אשמח לקבל תשובה בהקדם כיון שהדיסק חשוב לי מאוד.
@ששמעון כתב בבקשת מידע | צריך מידע על דו"ח סמארט שעשיתי לדיסק קשיח.:
ואכן לאחר שהזזתי קצת את C5 ו C6 ימינה הוא פתאום נהיה טוב:
זה לא נהי טוב רק התעלמת
נתת הוראה לתוכנה שלא יציג לך הודעה אזהרה רק מxyz אבל הדוח ואו מצב הדיסק לא נהי טוב בשביל זה
בקצרה אין אפשרות לתקן בעיה פיזית עם כלים לוגיים (תוכנות)@ששמעון כתב בבקשת מידע | צריך מידע על דו"ח סמארט שעשיתי לדיסק קשיח.:
אשמח לקבל תשובה בהקדם כיון שהדיסק חשוב לי מאוד.
אז תגבה את החומר החשוב [אם הוא עדיין לא מגובה] ואל תאחסן בו חומר חשוב
ולעצם הדוח
מדובר בדוח חלקי
אבל ממה שכן רואים ובקצרה... המצב לא טוב -
@ששמעון כתב בבקשת מידע | צריך מידע על דו"ח סמארט שעשיתי לדיסק קשיח.:
ואכן לאחר שהזזתי קצת את C5 ו C6 ימינה הוא פתאום נהיה טוב:
זה לא נהי טוב רק התעלמת
נתת הוראה לתוכנה שלא יציג לך הודעה אזהרה רק מxyz אבל הדוח ואו מצב הדיסק לא נהי טוב בשביל זה
בקצרה אין אפשרות לתקן בעיה פיזית עם כלים לוגיים (תוכנות)@ששמעון כתב בבקשת מידע | צריך מידע על דו"ח סמארט שעשיתי לדיסק קשיח.:
אשמח לקבל תשובה בהקדם כיון שהדיסק חשוב לי מאוד.
אז תגבה את החומר החשוב [אם הוא עדיין לא מגובה] ואל תאחסן בו חומר חשוב
ולעצם הדוח
מדובר בדוח חלקי
אבל ממה שכן רואים ובקצרה... המצב לא טוב@משחזר-מידע וואיי!
ממש תודה, נס שעוד אפשר לגבות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות