בקשת מידע | איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?
-
א אברהם צבי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?:
איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?
מופיע לי את זה !

לא בטוח אפשרי בגרסת ניסיון אבל נסה להוריד מעודכן
-
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?:
איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?
מופיע לי את זה !

לא בטוח אפשרי בגרסת ניסיון אבל נסה להוריד מעודכן
@אאאאאאאאבב כתב בבקשת מידע | איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?:
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?:
איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?
מופיע לי את זה !

לא בטוח אפשרי בגרסת ניסיון אבל נסה להוריד מעודכן
https://softwares.center/audacity/ -
@אברהם-צבי כתב בבקשת מידע | איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?:
איך אני יכול לשמור קבצים ל-MP3 באודיו-סיטי ?
מופיע לי את זה !

חסר לך קובץ מסויים במחשב, שנים שאני מייצא לwav ועושה לזה המרה לmp3.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות