בירור | מה דעת המומחים על המחשב הזה ביחס למחיר שלו
-
@דוד-הצהוב לא משתלם.
דור 10@יהודה-12 וכי גרע מפנטיום 5100?
-
@יהודה-12 וכי גרע מפנטיום 5100?
@שלמה-ווייס כתב בבירור | מה דעת המומחים על המחשב הזה ביחס למחיר שלו:
@יהודה-12 וכי גרע מפנטיום 5100?
ומי יימר דהא מעליא הוא ?!
הרי אפשר להשיג חברת דל I3 דור 11 ב 1500 ש"ח, אז זה לא משתלם.
-
@דוד-הצהוב
חוצמזה שהפלסטיקה של הדגם הספציפי הזה ממש גרועה... -
@דוד-הצהוב
חוצמזה שהפלסטיקה של הדגם הספציפי הזה ממש גרועה...@אלוף-העולם-1
לזה התכוונתי@יהודה-12 כתב בבירור | מה דעת המומחים על המחשב הזה ביחס למחיר שלו:
הרי אפשר להשיג חברת דל
-
@אלוף-העולם-1
לזה התכוונתי@יהודה-12 כתב בבירור | מה דעת המומחים על המחשב הזה ביחס למחיר שלו:
הרי אפשר להשיג חברת דל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות