בירור | משלוחים בחו"ל
-
האם יש אחד שהשתמש בחברת שלחיות הזאות ויכול לעזור לי ?
-
האם יש אחד שהשתמש בחברת שלחיות הזאות ויכול לעזור לי ?
@qwq כתב בבירור | משלוחים בחו"ל:
האם יש אחד שהשתמש בחברת שלחיות הזאות ויכול לעזור לי ?
לשלוח לחו"ל הייתי מציע לך להישתמש בחברות הגדולות כמו

UPS
FEDEX
DHL
בקיצור תבדוק אצלהם -
@qwq כתב בבירור | משלוחים בחו"ל:
האם יש אחד שהשתמש בחברת שלחיות הזאות ויכול לעזור לי ?
לשלוח לחו"ל הייתי מציע לך להישתמש בחברות הגדולות כמו

UPS
FEDEX
DHL
בקיצור תבדוק אצלהם -
@FSHLOMO
קניתי משהו בחו"ל ושולחים את זה דרך החברה הזאות ואני רוצה לדעת מתי החבילה שלי תגיע ליעד? -
@qwq כתב בבירור | משלוחים בחו"ל:
@FSHLOMO
קניתי משהו בחו"ל ושולחים את זה דרך החברה הזאות ואני רוצה לדעת מתי החבילה שלי תגיע ליעד?מה הקוד של החבילה אני יבדוק לך
-
-
האם יש אחד שהשתמש בחברת שלחיות הזאות ויכול לעזור לי ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


