בקשה | זקוק למכשיר שיחליף את הC2 שלי (לא שומעים ממנו טוב, לפעמים מאבד קליטה, 'מתאפס')
-
טלפון עם: שיחות, הודעות, אוזניות, BT לרכב.
חשבתי על הנוקיה 215 או הנוקיות החדשות שהגיעו כמו 5710 (טרם הגיע ביבוא רשמי לארץ).
יש הצעה, אשמח ל'תפוס' את מבצעי ה black friday?@ofir-0
אני אישית ממליץ על הנוקיה 225 מכשיר יחסית טוב איכותי עם בלוטוס, רמקול טוב, דור 4 כמובן
אמנם זה ממשק שונה מה C2 אבל זה עניין של הרגל. -
@ofir-0
אני אישית ממליץ על הנוקיה 225 מכשיר יחסית טוב איכותי עם בלוטוס, רמקול טוב, דור 4 כמובן
אמנם זה ממשק שונה מה C2 אבל זה עניין של הרגל.@חיים-יוסף-וישראל אם אתה רוצה עם נגן אני לא ממליץ על הנוקיות במיוחד על דגם 215 ו225. אלא לדעתי עדיף שיואמי.
אבל אם אתה רוצה רק עם שיחות אז אני ממליץ (אם כבר) על נוקיה 225 ולא על 215, שהמקשים שלה משתבשים מהר מאוד!
לילה טוב. -
יש צורך לקנות עם אוזניות,מגן מסך וכיסוי או שזה מיותר ?
כרגע עם הC2 שלי ספג את הכי הרבה נפילות בלי כל ה'הגנות' הללו ונשאר תקין.@ח-ז-ג , נגן יכול להיות נחמד, כרגע אני משתמש בנגן MP3 חיצוני/נפרד להאזנה לשיעורי תורה.
החסרון שבQIN זה מצריך מתאם מיוחד לאוזניות / אוזניות חדשות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות