עזרה| הדיסק און קי לא נפתח
-
יש לי דיסק און קי שכשאני פותחת אותו במחשב הוא נותן לי איזה הודעה שבשביל לפתוח צריך לאתחל אותו. שאלתי איזה טכנאי הוא רצה על זה 50 שקל ואמר שעדיין לא בטוח שהוא יצליח לפתוח את זה. מישהוא יכול להגיד לי אם זה הסכומים שמשלמים על כזה דבר , ואם יש סיכוים גבוהים שאפשר באמת לפתוח את זה ? תודה רבהה
-
יש לי דיסק און קי שכשאני פותחת אותו במחשב הוא נותן לי איזה הודעה שבשביל לפתוח צריך לאתחל אותו. שאלתי איזה טכנאי הוא רצה על זה 50 שקל ואמר שעדיין לא בטוח שהוא יצליח לפתוח את זה. מישהוא יכול להגיד לי אם זה הסכומים שמשלמים על כזה דבר , ואם יש סיכוים גבוהים שאפשר באמת לפתוח את זה ? תודה רבהה
@מופרעת-קשב-ריכוז אפשר לשחזר עם [זה] ואחר כך לפרמט (https://mitmachim.top/topic/4837/easeus-data-recovery-wizard-שחזור-קבצים-מתקדם-בגירסה-ניידת?_=1669498224869)
-
יש לי דיסק און קי שכשאני פותחת אותו במחשב הוא נותן לי איזה הודעה שבשביל לפתוח צריך לאתחל אותו. שאלתי איזה טכנאי הוא רצה על זה 50 שקל ואמר שעדיין לא בטוח שהוא יצליח לפתוח את זה. מישהוא יכול להגיד לי אם זה הסכומים שמשלמים על כזה דבר , ואם יש סיכוים גבוהים שאפשר באמת לפתוח את זה ? תודה רבהה
@מופרעת-קשב-ריכוז המחיר הגיוני
בשביל לדעת את הסיכויים תעלו לכאן צילום מסך מניהול דיסקים -
יש לי דיסק און קי שכשאני פותחת אותו במחשב הוא נותן לי איזה הודעה שבשביל לפתוח צריך לאתחל אותו. שאלתי איזה טכנאי הוא רצה על זה 50 שקל ואמר שעדיין לא בטוח שהוא יצליח לפתוח את זה. מישהוא יכול להגיד לי אם זה הסכומים שמשלמים על כזה דבר , ואם יש סיכוים גבוהים שאפשר באמת לפתוח את זה ? תודה רבהה
@מופרעת-קשב-ריכוז אני יכול לעזור בשליטה מרחוק
אפשר לשלוח מייל ל egozkokus1 בג'ימייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות