שיתוף | גרסא חינמית לנוקיה 8110 4G "בננה"
-
A.I.V
שימו לב!
אין לי שום אחריות על שום נזק ישיר או עקיף שיגרם בכל צורה שהיא.בניתי גרסא חינמית לנוקיה בננה.
אין אפשרות להתחבר לאינטרנט \ להתקין אפליקציות. חסמתי גם מצב מפתחים.
אם מצאתם פרצות אשמח שתדווחו לי.
יש סייר קבצים (באנגלית).
נקודות צריבה:
@מתושלח-הבבלי
מודיעין עילית
6adam5587@gmail.com
אלחנן פיין
מודיעין עילית אבני נזר 57\רשבי 13
elhanan@forum-eer.ovh
0534705328
נקודת צריבה באלעד
technologehh@gmail.com
@אלוף-העולם-1
בן שמעון
0548491808
נתיבות
@הרשי
אנטוורפן, בלגיה
pchershi@gmail.com
יוסי גולדמן, מנצ'סטר, אנגליה
yossigoldman0@gmail.com
@THMHE אמר בשיתוף | גרסא חינמית לQin F21 pro:דבר שני למה שלא תעלה אותה כאן לפורום?
כדי שלא יבואו כל מיני ידענים ויערכו אותה ויפרצו אותה ויפיצו את הפרוץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות