בקשת מידע | איך אפשר לעקוב אחרי ההיסטוריית גלישה של מי שמתחבר לי בווי פיי
-
@דוד-הצהוב דרך יומני רישום של ספק הרשת.
:::
תכנס לשורת הפקודה ותכניסipconfig/allהשורה האחרונה שתופיע היא כתובת הIP שלך (לרוב היא 192.168.0.1),
הכנס לדפדפן את הכתובת האמורה.
::: לא כל הנתבים שוים, על כן איני יכול לומר בדיוק איפה לחפש. אמור להיות היסטוריה כזאת - בהצלחה! -
@דוד-הצהוב אפשר לראות לאילו אתרים הוא התחבר - לפעמים דרך הראוטר ולפעמים רק דרך הספק אבל לראות לאילו דפים באתר הוא נכנס - לרוב לא תוכל לראות
-
@דוד-הצהוב
@KINGYOS האלוף הביא פעם תוכנה/פקודה עבור זה, אינני מוצא כעת. -
@106
ipconfig /displaydns > C:\Users"%username%"\Desktop\1.txt
או
ipconfig /displaydns > C:\Users%username%\Desktop\1.txtלהפעיל כמנהל
נ.ב - לא יודע עד כמה זה יעיל אבל שיהיה
@amit5470
לי עבד רק:ipconfig /displaydns > C:\1.txtשזה שולח כמובן ישירות לכונן C.
אגב - zAnti שהבאתי לעיל נותנת תמונה בזמן אמת - שוה לבדוק (יש בה אופציה להפנות מ HTTPS ל HTTP).
כמו"כ רשומת הDNS הזו מציגה רישום בזמן אמת (לא מסתבר..), או היסטוריה ממתי? (ודאי לא מ'שחר ההיסטוריה'...), תכל'ס ממתי? -
@דוד-הצהוב
@KINGYOS האלוף הביא פעם תוכנה/פקודה עבור זה, אינני מוצא כעת.@106 כתב בבקשת מידע | איך אפשר לעקוב אחרי ההיסטוריית גלישה של מי שמתחבר לי בווי פיי:
@דוד-הצהוב
@KINGYOS האלוף הביא פעם תוכנה/פקודה עבור זה, אינני מוצא כעת.זה מועיל רק לאותו מחשב
לא לכל הרשת -
@106
ipconfig /displaydns > C:\Users"%username%"\Desktop\1.txt
או
ipconfig /displaydns > C:\Users%username%\Desktop\1.txtלהפעיל כמנהל
נ.ב - לא יודע עד כמה זה יעיל אבל שיהיה
-
@amit5470
לי עבד רק:ipconfig /displaydns > C:\1.txtשזה שולח כמובן ישירות לכונן C.
אגב - zAnti שהבאתי לעיל נותנת תמונה בזמן אמת - שוה לבדוק (יש בה אופציה להפנות מ HTTPS ל HTTP).
כמו"כ רשומת הDNS הזו מציגה רישום בזמן אמת (לא מסתבר..), או היסטוריה ממתי? (ודאי לא מ'שחר ההיסטוריה'...), תכל'ס ממתי?@dfhzrhree כתב בבקשת מידע | איך אפשר לעקוב אחרי ההיסטוריית גלישה של מי שמתחבר לי בווי פיי:
לי עבד רק:
כנראה כי שולחן העבודה שלך לא נמצא בתיקיית המשתמש אלא בכונן אחר שהוא לא כונן C
-
@dfhzrhree כתב בבקשת מידע | איך אפשר לעקוב אחרי ההיסטוריית גלישה של מי שמתחבר לי בווי פיי:
לי עבד רק:
כנראה כי שולחן העבודה שלך לא נמצא בתיקיית המשתמש אלא בכונן אחר שהוא לא כונן C
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות