בעיה | ניפוי באגים USB
-
@זלמןZ יתכן וחסום לך...
יש לך התקנות?@אליר325000 כן
-
@אליר325000 כן
-
@זלמןZ שמחובר למחשב אתה גם לא יכול?
האמת שזה נראה בגרסה, כי אני בודק בשלי ועובד ללא דופי גם שהמחשב לא מחובר.איזה גרסה יש לך?
@אליר325000 גם כשמחובר אני לא מצליח
-
@אליר325000 גם כשמחובר אני לא מצליח
-
@זלמןZ שמחובר למחשב אתה גם לא יכול?
האמת שזה נראה בגרסה, כי אני בודק בשלי ועובד ללא דופי גם שהמחשב לא מחובר.איזה גרסה יש לך?
-
@זלמןZ קנית את הפלאפון בארץ מחנות רשמית?
@אליר325000 לא קניתי את זה אצל אדם פרטי
-
@אליר325000 לא קניתי את זה אצל אדם פרטי
-
@זלמןZ זה אכן כנראה יוצר הגרסה [מאיר לפי השם] מחק לך את זה
@אליר325000 תכל'ס איך אני פותח?
-
@אליר325000 תכל'ס איך אני פותח?
-
@זלמןZ לא עוזר בכאלה דברים לצערי...
זה פריצת גרסאות.
אי אם סו סורי
[אני יודע כמה כואב לגנוב ממך גרסה...]@אליר325000 תודה עכ"פ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
